نسخه چاپی

كاظمی: گل داربی 67 را من زدم نه مجیدی!

هافبك دفاعی سال های گذشته استقلال تهران كه متولد محله مهرآباد تهران است، در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول راهی هرمزگان شده تا بتواند در جمع زردپوشان هرمزگانی بار دیگر سهمی در موفقیت آلومینیوم هرمزگان در صعود به لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش نما به نقل ازایسنا: هافبک دفاعی سال های گذشته استقلال تهران که متولد محله مهرآباد تهران است، در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول راهی هرمزگان شده تا بتواند در جمع زردپوشان هرمزگانی بار دیگر سهمی در موفقیت آلومینیوم هرمزگان در صعود به لیگ برتر داشته باشد.

حسین کاظمی 34 ساله به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*به عنوان سوال نخست چه شد که حضور در مسابقات لیگ یک و تیم آلومینیوم را انتخاب کردید؟

خلاصه فوتبال است و مسیر حرفه ای در پیش. در میان پیشنهادهایی که داشتم حضور در بندرعباس و بازی کردن در تیم مدعی که خواهان حضور در لیگ برتر است برایم در ارجحیت قرار داشت.

*از انتخاب آلومینیوم راضی هستید؟

بله، خوشبختانه بندرعباس دارای مردمی خونگرم است که به خوبی می توان با آنها ارتباط برقرار کرد، البته در ابتدای تشکیل تیم برخی تغییرات صورت گرفت که با تلاش مدیرعامل جدید تاکنون بدون مشکل به کار خود ادامه داده و امیدوارم این مدیر جوان در ادامه فصل بتواند روند موفقیت آمیزی داشته باشد. با حضور عباس سرخاب از بازیکنان باتجربه و پیشکسوت که از تجربه مناسبی برخوردار است امیدوارم در انتهای فصل بتوانیم بار دیگر به لیگ برتر بازگردیم.

*پیش از سفر به بندرعباس شناختی از آلومینیوم داشتید؟

بله، فصل گذشته همراه تیم مس کرمان و مقاومت سپاسی دو بازی رو به روی این تیم انجام دادم و به خوبی فهمیدم در گرمای بالای 40 درجه مردم بندرعباس با چه علاقه ای به ورزشگاه آمده بودند و به حمایت از تیم خود می پرداختند زیرا در بندرعباس هیچ تفریحی ندارند به جز ورزش.

*به نظرتان با بازیکنان و کادرفنی که جذب تیم آلومینیوم شده اند، باردیگر شاهد جشن صعود زردپوشان هرمزگانی به لیگ برتر در پایان مسابقات لیگ یک خواهیم بود؟

در فوتبال هیچ موضوعی قابل پیش بینی نیست و نمی توان از قبل موضوعی را با یقین صحبت کرد اما از کادرفنی فوتبال فهم و باتجربه ای برخورداریم و با جذب بازیکنان باتجربه و با انگیزه امیدوارم بتوانیم یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم که این موضوع بدون حمایت مسئولان استان هرمزگان از باشگاه آلومینیوم محقق نمی شود و باید با حمایت خود خرسندی و خوشحالی را برای مردم استانی که از کمبود امکانات رنج می برند، به ارمغان بیاورند.

*از تیم آلومینیوم که فاصله بگیریم، با توجه به حضورتان در تیم استقلال نظرتان راجع به دیدار شهرآورد بین استقلال و پرسپولیس که انتقاد تمامی جامعه فوتبال را به همراه داشت، چیست؟

از آنجا که از هفته ها قبل رسانه ها و مردم تمرکز خود را بر روی این دیدار معطوف کرده و با ذره بین خود بازیکنان و نحوه بازی این دو تیم را درنظر دارند، بازیکنان دو تیم نمی توانند کیفیت همیشگی خود را بروز دهند.

*اینکه گفته می شود بیرون از زمین نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شود، صحت دارد؟

به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و در طول سالیانی که در استقلال توپ می زدم هیچ کسی به ما نگفت برای مساوی به زمین بروید و یا فلان نتیجه را رقم بزنید اما از آنجا که شکست در این دیدار بسیار سخت و برای هواداران ناراحت کننده است دو تیم بیشتر به فکر نباختن هستند تا پیروزی. تماشاگران می خواهند که از این بازی لذت ببرند.هر کدام هم دوست دارند که تیم خودشان برنده شود.به نظر من تیمی که با تجربه تر باشد می تواند دربی را ببرد.

*در خصوص آن گل معروف در شهرآورد 67 که به نام فرهاد مجیدی ثبت شد، چه نظری دارید؟

بارها در این خصوص صحبت کردم، راستش هنوز هم خودم درگیر این موضوع هستم اما باید بگویم که در آن بازی من توپ را وارد دروازه پرسپولیس کردم نه فرهاد مجیدی. مدیران وقت باشگاه علاقه زیادی داشتند تا این گل را به نام مجیدی ثبت کنند که این کار را هم کردند اما من به پرسپولیس گل زدم، راستش زیاد نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم.

*تیم استقلال پس از 138 ماه توانست در جمع چهارتیم برتر رقابت های جام باشگاه های آسیا حاضر شود، آیا دوست داشتید اکنون عضو تیم اسقتلال بودید؟

از صعود استقلال به جمع چهار تیم نهایی آسیا بسیار خوشحالم زیرا این موضوع به فوتبال ایران کمک می کند و باعث می شود بار دیگر ایران را در جمع قدرت های آسیا ببینیم و این موضوع فارغ از رنگ برای تمامی مردم خوشحال کننده است. فوتبال حرفه ای است و اکنون عضو تیم آلومینیوم هستم و این تقدیر است و نمی توان با آن کاری کرد و امیدوارم استقلال بتواند جام قهرمانی را بالا ببرد.

۱۳۹۲/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...