نسخه چاپی

داس دولت تدبیر در كمین وزیر كشور؟!

یكی از سایت های اقماری نزدیك به دولت نوشت: در حالی كه هنوز كمتر از 2 ماه از آغاز به كار كابینه دولت تدبیر و امید گذشته است عملكرد ضعیف و بحث برانگیز وزیر كشور تحمیلی اصولگرایان سبب شده است كه زمزمه هایی در سطوح عالی دولت برای بركناری رحمانی فضلی از پست حساس وزارت كشور مطرح شود.

به گزارش سرّنیوز این سایت نزدیک به دولت نوشت: وزیر کشور دولت یازدهم که از جمله نیروهای نزدیک به طیف علی لاریجانی به شمار می رود تقریبا همه پست های مهم خود را در کنار رئیس فعلی مجلس تجربه کرده است چه اینکه در جایگاه ریاست دیوان محاسبات یا قائم مقام دبیر شورایعالی امنیت ملی و معاون صدا و سیما همواره در کنار لاریجانی بوده است. رحمانی فضلی اگرچه در مجلس چهارم به عنوان نماینده با دکتر روحانی آشنا شده بود اما بسیاری از تحلیل گران پیشنهاد پست حساسی مثل وزارت کشور به رحمانی فضلی را به دلیل همراه کردن مجلس اصولگرا برای رای به کابینه می دانستند هرچند که رئیس جمهور محبوب یازدهم آن را تنها نشانه ای از فراجناحی بودن دولت می دانست.

این سایت مدعی شد رحمانی فضلی که از همان ابتدا همجنس نبودنش با کابینه به خوبی به چشم می آمد این روزها با انتصاب های عجیب و غریب خود تنها باعث ضربات جبران ناپذیر به اعتبار دولت تدبیر و امید در نزد مردم شده است! و برای اثبات ادعای خود از پیشنهاد برخی مسئولین دولت دهم به کابینه از سوی رحمانی فضلی برای استانداری فارس و قزوین یاد کرده است.

این سایت در ادامه نوشت: "همچنین یکی از انتقادات جدی وارد به وزیر کشور عملکرد کند وی برای انتصاب استاندارها است چرا که با گذشت هفته های متوالی از رای اعتماد وی هنوز غیر از 4 استان کشور در بقیه استان ها استاندارهای احمدی نژاد به اداره امور مشغول هستند . همچنین بسیاری از سازمان ها و نهادهای مهم وزارت کشور نیز هنوز مدیران خود را نشناخته اند.

به نظر می رسد رحمانی فضلی هنوز نتوانسته است جایگاه خود را به عنوان یک وزیر عالی در کشور و دولت تدبیر و امید بشناسد . وی اکنون برای انتصابات به نمایندگان مجلس و مجمع های استانی قول می دهد در حالی که او وزیر دولت است نه وزیر مجلس . همچنین فعالیت وی نشان دهنده این است که شاید حضور او حتی با تحمیل اصولگرایان نیز اشتباه بوده است.

بر همین اساس به تازگی زمزمه هایی برای برکناری وی در بخش هایی از مجموعه تصمیم سازی دولت به گوش می رسد . این افراد معتقدند به دلیل اهمیت بالای وزارت کشور باید هرچه سریع تر نسبت به تعویض رحمانی فضلی با یک وزیر کارآزموده اقدام شود تا وزارت کشور عرصه آزمون و خطا برای عده ای نباشد."

گویا جریانات داس به دست اعتدال نما با راه انداختن جنگ روانی در پی افزایش فشار بر وزیر کشور برای انتصاب مدیران مد نظر خود هستند.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...