نسخه چاپی

انتقاد نمایندگان آذربایجان شرقی از دخالت جهانگیری در تعیین استاندار/ وزیر كشور گفت من بی تقصیرم

نماینده مردم شبستر در مجلس ضمن انتقاد از آنچه اقدام معاون اول رئیس جمهور در تعیین استاندار آذربایجان شرقی خواند، گفت: این اقدام بی توجهی به تصمیماتی است كه در جلسه مشترك بین مجمع نمایندگان استان و وزیر كشور اتخاذ شده است.

به گزارش نما، علی علیلو نماینده مردم شبستر در گفتگو با مهر ضمن انتقاد از روش دولت در تعیین استانداران گفت: در جلسه مشترکی که اخیراً اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار داشتند با پیشنهاد آقای رحمانی فضلی مجمع افرادی را برای استانداری معرفی کرد و در بین این گزینه ها با نظر وزیر کشور افرادی مشخص شدند.

نماینده مردم شبستر در ادامه اظهار داشت: اما مطلع شدیم که معاون اول رئیس جمهور بدون توجه به نظر وزیر کشور و اعضای مجمع نمایندگان استان فردی را برای استانداری این استان انتخاب کرده است که نه مورد تایید نمایندگان استان است و نه مورد تایید نماینده ولی فقیه.

وی با بیان اینکه معمولاً برای انتخاب استاندار مثلث نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه و دولت تصمیم گیری می کنند و البته اختیار با دولت است، گفت: ما با پیشنهاد دولت و وزیر کشور جلسه ای را برگزار و گزینه هایی را معرفی کردیم اما توجهی به این جلسات مشترک نشد.

علیلو خاطرنشان کرد: حتی وزیر کشور نیز در جلسه با رئیس مجمع استان آذربایجان شرقی در خصوص این تصمیم معاون اول گفت در این مورد من بی تقصیرم.

وی در پاسخ به این سوال که گزینه مورد نظر دولت چه شخصی است، گفت: ظاهراً آقای سبحان الهی که یک اصلاح طلب است به عنوان گزینه دولت برای استانداری انتخاب شده است.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...