نسخه چاپی

ارتش آزاد، گروه‌های مسلح خارجی را به مرگ تهدید كرد

ارتش موسوم به "آزاد" سوریه پس از كشته شدن 40 نفر از اعضای آن توسط گروههای مسلح وابسته به سازمان القاعده، به گروه های مسلح بیگانه هشدار داد و از آنان خواست خاك سوریه را ترك كنند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "فهد المصری" مسئول بخش اطلاع رسانی مرکزی "ارتش آزاد" از همه افراد مسلح بیگانه اعم از افراطی و غیر افراطی خواست تا هرچه سریعتر خاک سوریه را ترک کنند در غیر این صورت به عنوان دشمن با آنان مقابله خواهد شد.

المصری روز شنبه در گفت وگو با شبکه انگلیسی "اسکای نیوز" خاطرنشان کرد: این سازمان های تندرو طرد خواهند شد و باید فورا از سوریه خارج شوند، زیرا به دلیل اقدامات و برخوردهایشان هیچ استقبالی از آنان نمی شود.

وی افزود: همه افراد مسلح بیگانه اعم از افراطی و غیر افراطی باید هرچه زودتر سوریه را ترک کنند درغیر این صورت همان برخوردی که با نظام سوریه داریم، نیز با آنان خواهیم داشت.

گفتنی است پس از افزایش درگیری ها میان ارتش آزاد با گروه های وابسته به سازمان القاعده سوریه مانند سازمان "دولت اسلامی سوریه و شام" طی روزهای گذشته 40 نفر از اعضای ارتش آزاد توسط سازمان مزبور در منطقه الباب واقع در شرق حلب با سلاح سرد کشته شدند و اخباری مبنی بر فرار شماری از رهبران " لشکر طوفان شمال" وابسته به ارتش آزاد به ترکیه منتشر شد، در مقابل نیز ارتش آزاد شش نفر از اعضای جبهه النصره را اعدام کرد.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...