نسخه چاپی

احمدی‌نژاد می‌گفت تو چه حقی داری بگویی بر كار دولت نظارت می‌كنی/ پاك كردن خاطره احمدی‌نژاد

امسال حسن روحانی میانه‌رو، به عنوان رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورك حاضر می‌شود و احتمالا هدف وی پاك كردن خاطره احمدی‌نژاد از ذهن مستمعین است.

به گزارش نما، روزنامه تهران امروز نوشت:

روزنامه هفت صبح به گفت‌وگو با مرتضی حیدری مجری مشهور مصاحبه‌های تلویزیونی احمدی نژاد پرداخته که وی در این مصاحبه صراحتا «پایه میکروفن بودن» خود را رد می‌کند. وی در واکنش به اتهام انفعال خود در برابر احمدی‌نژاد گفته: «اگر خاطرتان باشد سال گذشته زمانی که بازار ارز به شدت به هم ریخته بود و دچار مشکل شده بود، رئیس‌جمهور مصاحبه مطبوعاتی گذاشت. در آن مصاحبه که زنده از شبکه خبر پخش می‌شد آقای احمدی‌نژاد با عصبانیت برگشت رو به دوربین گفت من صراحتا به آقای ضرغامی هم گفتم این مجری شما (‌منظورش بنده بودم) چه حقی دارد بنشیند جلوی تلویزیون بگوید«آقای وزیر فلان تلفنت را جواب بده؟» چون شب قبلش من در برنامه «پایش» دقیقا خطاب به آقای بهمنی و وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت همین صحبت را کرده بودم. رئیس‌جمهور در آن مصاحبه مطبوعاتی و رادیو، تلویزیونی (که البته بنده حضور نداشتم) خیلی با ناراحتی خطاب به بنده گفت که چه کسی به تو حق نظارت داده؟ و تو چه حقی داری که بگویی بر کار دولت نظارت می‌کنی و... می‌خواهم بگویم یک خبرنگار بیش از یک شخصیتی که وارد مصاحبه می‌شود علاقه‌مند به این است که وقتی مصاحبه تمام می‌شود نمره قابل قبول بگیرد.»


پاک کردن خاطره احمدی‌نژاد
امسال حسن روحانی میانه‌رو، به عنوان رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حاضر می‌شود و احتمالا هدف وی پاک کردن خاطره احمدی‌نژاد از ذهن مستمعین است. علی واعظ، تحلیلگر مسائل ایران در گروه بین‌المللی بحران، می‌گوید: هدف بازسازی آسیبی است که احمدی‌نژاد وارد کرد. تهران می‌خواهد نشان دهد که اکنون یک پراگماتیست روی کار است. به گزارش این سایت خبری، حسین موسویان، مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای که به گزارش روزنامه کریستین ساینس مانیتور، روابط نزدیکی با دولت جدید دارد، می‌گوید: مبنای احمدی‌نژاد بر مقابله بود حال آنکه روحانی ادبیات تحریک برانگیز ندارد و به‌طور حتم جهان را به همکاری،صلح و تعامل دعوت می‌کند.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...