نسخه چاپی

بازیگر قدیمی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

پیكر فرخ صوفی بازیگر قدیمی تئا‌تر ۳۱ شهریور ماه در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاك سپرده شد.

به گزارش نما، نیما صوفی فرزند این هنرمند تئا‌تر گفت: «مراسم خاکسپاری پیکر پدرم با حضور هنرمندان و مسوولین در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.»

او درباره علت فوت پدرش ادامه داد: «پدرم مدتی بود که دچار مشکل ریوی شده بود و قبل از آن هم به بیماری پارکیسون دچار شده بود و مدتی در آی‌سی یو بستری بودند که به علت عفونت ریه‌ها مشکلش جدی‌تر شد و دکتر‌ها هم پدر را جواب کرده بودند و صبح ۳۰ شهریور ماه در منزل دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت.»

صوفی با اشاره به دور بودن پدرش در سالهای اخیر از صحنه تئا‌تر تصریح کرد: «پدر قبل از بیماری هم چند سالی بود که از صحنه تئا‌تر دور بود، چرا که شرایط برای حضور در تئا‌تر فراوان نبود و خودش هم مشغول کارهای دیگری بود. او مشغول کار حسابداری بود اما همواره با هنرمندان بود به هنر و تئا‌تر علاقه خاصی داشت.»

به گفته نیما صوفی؛ مراسم سوم پدرش، روز سه‌شنبه ۲ مهرماه در مسجد «جامع» واقع در شهرک غرب از ساعت ۱۶تا ۱۷: ۳۰ برگزار می‌شود.

فرخ صوفی متولد ۱۳۲۰ و جز بازیگران قدیمی تئا‌تر و از اعضای کارگاه نمایش به حساب می‌آمد. یکی از معروف‌ترین نقش‌های این هنرمند بازی در نمایش «شهر قصه» اثر زنده‌یاد بیژن مفید بود، همچنین در سال ۸۸ در مراسم جشن تولد ۴۴ سالگی تماشاخانه «سنگلج» از او تقدیر شد.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...