نسخه چاپی

موضع گیری یك پرسپولیسی علیه اظهارات دایی و رویانیان

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «باید قبول كنیم اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و نباید به خاطر یك اشتباه و یك نتیجه اینطور زمین و زمان را به هم بدوزیم.»

به گزارش نما حمید درخشان درباره اتفاقاتی که بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان رخ داده است، اظهار داشت: «من فکر می کنم این اتفاقات باعث شد شیرازه پرسپولیس از هم بپاشد. امیدوارم دایی بتواند تیم را جمع و جور کند و به دیدار بعدی بفرستد.»
وی ادامه داد: «موافق مسائل اینچنینی نیستم. داور هم جایز الخطا است و حق اشتباه دارد، چون اشتباه کرده دلیل نمی شود تهتمت بارانش کنند. به هر حال قضاوت قهرمانی اینطور بوده اما نباید این حرف ها زده شود. الان پرسپولیسی ها دارند داور را تکه و پاره می کنند اما اینکه او اشتباه کرده دلیل بر این نیست که بگوییم او به سمت سپاهان غش کرده است.»



این پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: «من صحبت های رویانیان را شنیدم اما فکر می کنم این حرف ها اتهامات سنگینی است. اگر سندیت نداشته باشند، ثابت کردنش راحت نیست. قطعا در غیر اینصورت داستانی می شود برای پرسپولیس.»



درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: «من جامعه داوری را جامعه پاکی می دانم و معتقدم قهرمانی هیچوقت خودش را مقابل هواداران پرسپولیس قرار نمی دهد. او اگر بخواهد کاری هم کند نمی آید آشکارا و آن هم با پرسپولیس انجام دهد. بعید می دانم پرسپولیسی ها بتوانند این ادعاها را ثابت کنند البته شنیدم دایی گفته مدرک دارد که اگر اینطور باشد، همه چیز خوب پیش می رود.»



وی تصریح کرد: «باید قبول کنیم اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و نباید به خاطر یک اشتباه و یک نتیجه اینطور زمین و زمان را به هم بدوزیم. این درست نیست همه کاسه و کوزه ها را سر داور بشکنیم.»



درخشان در پایان درباره شایعه حضورش در تیم سورینت افزود: «با من صحبتی نشده است و چنین چیزی صحت ندارد.»

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...