نسخه چاپی

رویانیان:علیپور پلیس خوبی می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف تصورم جلسه خوبی در فدراسیون برگزار شد و بنا بر ماست‌مالی قضایا و ماله‌كشی نبود.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از جلسه در فدراسیون فوتبال برای ارائه مدارک باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تصورم جلسه خوبی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و اراده افرادی که رؤسای فوتبال کشور هستند اراده و رسیدگی به حق بود و به ما آرامش و فضا دادند تا مدارک و شواهد و مستندات خود را ارائه کنیم. با ما خیلی خوب برخورد شد و دیدم که پرونده‌ای تشکیل شده و در حال پیگیری موضوع هستند. ان‌شاءلله که نتیجه‌اش هم خوب باشد.

وی در مورد اینکه چرا تصور می‌کرد جلسه خوبی برگزار نشود، گفت:‌ زیرا زمانی که من داور یا فردی خطایی می‌کنیم، برخی می‌خواهند آن را ماست‌مالی کنند اما جلسه امروز رویکردش ماست‌مالی و ماله کشیدن نبود. من خوشم آمد چون پلیس بودم کمی هم پلیسی برخورد شد، علیپور می‌تواند پلیس خوبی شود. در جلسه امروز آیت‌اللهی، نبی، تاج، علیپور و حمیسی حضور داشتند.

رویانیان در مورد اینکه مدارک آنها چه چیزی بوده و آیا مدارک علیه داوری فوتبال بوده یا شخص قهرمانی گفت: یکسری مدارک ارائه کردیم که تقریباً مورد قبول بود و فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد. البته اگر بخواهند باز هم می‌توانیم مدرک ارائه کنیم البته من یک‌بار دیگر باید به جامعه داوری تعظیم کنم و عرض کنم که داوران ما پاک و ارزشمند هستند و باید از آنها حمایت کنیم اما نسبت به قهرمانی شکایت جدی داریم و از این مسئله کوتاه نمی‌آییم.

وی ادامه داد: تیم ما باخت زیاد داشته است، من به خاطر باخت ناراحت نشده‌ام اما یکسری مسائل فراتر از باخت و اشتباه داوری وجود داشت. من در این زمانی که در فوتبال هستم خیلی خویشتن‌داری کرده‌ام تا با برخی مسائل برخوردی نشود اما اکنون که قلب 30 میلیون هوادار آزرده شده است، مجبور هستیم که واکنش نشان دهیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: ما مدارک خود را به فدراسیون می‌دهیم حالا نمی‌دانیم کمیته انضباطی برای فدراسیون هست یا خیر؟ ستاد اخلاقی چیست؟ کمیته دپارتمان و داوری چیست؟ ما حرف‌مان را زدیم و مدارک خود را هم ارسال کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از سایت‌ها اعلام کرده بود که شخصی که 60 میلیون را مطرح کرده ح.ش است، خاطرنشان کرد: یکی دو دلال هستند که رابطه برقرار می‌کنند، شاید کلاهبرداری هم بکنند. ما در این جلسه دو سه دلال را هم معرفی کردیم. دلال‌هایی در این زمینه وجود دارند، از یک طرف می‌گویند در مراسمی یک شخص دیگر حضور دارد و از طرف دیگر به شخص مقابل می‌گویند که آن شخص در جلسه حضور دارد. شرط‌بندی، قماربازی و واسطه همه وجود دارند و الحمد‌الله همه چیز است.

رویانیان در مورد اینکه سال گذشته هم به فدراسیون فوتبال آمده بود و به داوری اعتراض داشت، تصریح کرد: درست است سال گذشته همه به خاطر همین داور و پس از دربی به فدراسیون آمدم. در روزنامه‌ها نوشتند که رویانیان کتش را درآورده و درست هم بود عصبانی شده بودم و فشارم بالا رفته بود، مسئولان فدراسیون هم بودند در آن جلسه یک‌سری موارد را اعلام کردم اما طبق معمول چون مستند نبود، نتیجه‌ای نداد. من دیگر طاقت نیاوردم، نمی‌دانم این همه رفتار عمدی و توهین‌آمیز برای چیست؟

وی در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراج بازیکن پرسپولیس شد، گفت: خلیل‌زاده به بازیکن ما فن گردن زد و به او کف‌‌گرگی هم زد، اینها همه را ندید و بازیکن ما را اخراج کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حمله‌‌ای که به قهرمانی در مشهد صورت گرفته، تصریح کرد: امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد. من نوکر خانواده قهرمانی هم هستم. حضرت عباسی با مسئولان صحبت کردم و با پلیس هم در ارتباط بودم که اگر لازم باشد به مشهد می‌روم و از حریم خصوصی او دفاع می‌کنم. درست است که ما با قهرمانی دعوا داریم اما هر دوی ما مرد هستیم و نباید به حریم خصوصی همدیگر کاری داشته باشیم.

۱۳۹۲/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...