نسخه چاپی

عضو كميسيون عمران درگفتگو با نما مطرح كرد:

تخلف پیمانكاران در اتمام پروژه های مسكن مهر

عکس خبري -تخلف پيمانکاران در اتمام پروژه هاي مسکن مهر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:تعداد زیادی از پیمانكاران وجود دارند كه تمام شرایط مورد نیاز را در اختیار داشتند اما پروژه ها را در حد فونداسیون و اسكلت بندی رها كرده اند.

به گزارش نما ،پروژه های نیمه تمام مسکن مهر بدون تردید یکی از مهترین موضوعاتی است که دولت یازدهم با آن دست به گریبان است ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در روزهای گذشته هرگونه دخالت دولت در پروژه مسکن مهر را رد کرده است  و تاکید کرده  اگر قرار باشد برنامه جدیدی در این رابطه اجرا شود، این کار به عهده بخش خصوصی خواهد بود.
این روزها موضوع تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر واکنش های مختلفی را از سوی دولت و بهارستانی ها به همراه داشته، برخی نمایندگان در این شرایط  ارائه تسهیلات مالی از صندوق توسعه ملی و افزایش میزان وام بانکی را برای تکمیل پروژه ها چاره ساز دانستند اما گذشته از این اظهارات در این میان همواره مردمی وجود دارند که چشم انتظار تکمیل خانه های وعده داده شده  هستند، وعده های که با آمد و رفت یک دولت تحویل آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
 
 
علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  درباره اتمام پروژه های نیمه تمام مسکن مهر در کشور اظهار داشت:یکی از نیازهای مهم اقشار مختلف جامعه اعم از اقشار کم درآمد و بی بضاعت مسکن مهر است، بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه تمام دارایی های خودشان را فروخته اند و آورده خودشان را در اختیار پیمانکاران و تعاونی ها قرار داده اند ، اما ما از طرف دیگر شاهد هستیم تعداد زیادی از پیمانکاران وجود دارند که تمام شرایط مورد نیاز را در اختیار داشتند اما پروژه ها را در حد فونداسیون و اسکلت بندی رها کرده اند.
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره حمایتهای دولت و وزارت راه از طرح های مسکن مهر در کشور تاکید کرد : حمایتهای دولت از پروژه های مسکن مهر باید ادامه پیدا کند دولت موظف به اتمام پروژه های نیمه تمام دولتهای قبلی است ، امیدواریم هر چه سریعتر تکلیف پروژه های مسکن مهر مشخص شود چرا که سرمایه های ملی و سرمایه های مردم است که در قالب مسکن مهر  بلاتکلیف باقی مانده ، اگر قرار باشد جوان های ما ازدواج کنند و مشوق های لازم به آنها داده شود مسکن مهر بهترین گزینه خواهد بود، برای اتمام این پروژه‌ها باید تدبیری اندیشیده شود تا از نیمه تمام ماندن آنها جلوگیری شود. چراکه مسکن مهر جز منابع ملی است و ناتمام ماندن آن قطعا به ضرر مردم خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: اما روند ادامه و تکمیل پروژه های نیمه کار مسکن مهر باید در جلسات مشترک کمیسیون عمران و مسئولان وازرتخانه راه و شهرسازی مشخص شود تا در این بین  وضعیت افرادی که سرمایه های زندگی خود را در این پروژه ها گذاشته اند مشخص شود.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...