نسخه چاپی

انتشار كتاب خاطرات شهید «برونسی»

عکس خبري -انتشار کتاب خاطرات شهيد «برونسي»

کتاب خاطرات سردار شهید «عبدالحسین برونسی» فرمانده تیپ جوادالائمه (ع) استان‌ خراسان به روایت همسر به همت انتشارات روایت فتح منتشر شد.

به گزارش فارس، شانزدهمین جلد از مجموعه «نیمه پنهان» به خاطرات زندگی سردار شهید «عبدالحسین برونسی» اختصاص دارد که به روایت از همسرش «معصومه سبک‌خیز» نقل شده است.

این کتاب ترکیبی از تلخ و شیرین‌های لحظات زندگی معصومه سبک‌خیز با مردی است که مرد خانه بود اما هیچ وقت در خانه نبود؛ در پاره‌ای از بخش‌های کتاب نیز مهدیه داوودی نویسنده، احساسات درونی همسر شهید را در مواجهه با رویدادها به قلم خویش روایت کرده است.

یکی از جاذبه‌های این کتاب علاوه بر قلم گیرا و جذاب در بیان خاطرات ابعاد زندگی شهید سرافراز عبدالحسین برونسی، ۱۰ قطعه عکس از دوران حضور وی در جبهه‌های جهاد است که در انتهای کتاب ضمیمه شده است.

چاپ نخست کتاب «نیمه پنهان ماه ۱۶: برونسی به روایت همسر شهید» در قطع پالتویی و ۴۸ صفحه با شمارگان ۳۳۰۰ نسخه و بهای ۱۰ هزار ریال از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است و در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب به مخاطبان ارائه می‌شود.

به گزارش توانا، شهید عبدالحسین برونسی فرمانده تیپ جوادالائمه (ع) استان‌ خراسان بود که ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در شرق دجله، در عملیات بدر به شهادت رسید و پیکرش بعد از ۲۷ سال گمنامی، در عملیات تفحص مفقودین کشف و پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوهی در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...