نسخه چاپی

رئیس فدراسیونی كه بیشتر در فروشگاه دیده شد تا ورزشگاه!

یكی از روسای فدراسیون های ورزشی در اقامت دو روزه خودش در اندونزی فقط در فروشگاه ها دیده شد تا در ورزشگاه !

به گزارش نما به نقل از مدال نيوز، مسابقات کشورهای اسلامی در اندونزی در حال برگزاری است با این حال برخی از روسای فدراسیون های ورزشی ایران افتخار ندادند که در این مسابقات حاضر شوند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و افشین داوری رئیس فدراسیون دو ومیدانی تا امروز در اندونزی حاضر نشده اند و حتی محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران هم به مسابقات کشورهای اسلامی سری نزده تا مشخص شود اگرچه این مسابقات واژه اسلامی را یدک می کشد اما ظاهرا به دلیل امکانات نه چندان مطللوب میزبان مسابقات برخی روسای ورزش ما ترجیح دادند که به اندونزی سفر نکنند.

علی آبادی البته حضور در مسابقات جهانی کشتی در مجارستان را واجب تر دید ولی بعد از پایان این مسابقات هم ظاهرا قصد سفر به اندونزی را ندارد.

یکی از روسای های فدراسیون ورزشی هم که به اندونزی سفر کرده بود دو روز در این کشور حضور داشت و بلافاصله به ایران بازگشت جالب است خبرنگاران ایرانی حاضر در اندونزی می گویند که این آقای رئیس هم بیشتر وقتش را در این دو ساعت در فروشگاه ها گذراند و مشغول خرید بود! کمتر خبرنگاری او را در ورزشگاه های رقابت های کشورهای اسلامی دید!

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...