نسخه چاپی

به دليل درخواست دولت براي بيان نقطه نظرات خود/

طرح اصلاح قانون اجرای اصل ۴۴به كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارجاع شد

در حالی كه طرح اصلاح قانون اجرای اصل ۴۴ در دستور كار مجلس قرار داشت، به دلیل درخواست دولت جدید برای بیان نقطه نظرات خود در مورد این طرح نمایندگان مجلس طرح مذكور را به كمیسیون ارجاع دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح اصلاح تبصره ۵ بند الف ماده ۳ قانون اصلاح قانون اجرای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار جلسه علنی امروز پارلمان قرار داشت.

یک فوریت این طرح در جلسه علنی نوزدهم شهریورماه ۱۳۹۱ به تصویب مجلس رسیده بود و این طرح در دستور کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس قرار گرفت.

در جلسه علنی امروز جعفر قادری سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ برای تشریح گزارش این کمیسیون به پشت تریبون رفت و خطاب به رئیس مجلس گفت: از آنجا که بررسی‌های این طرح در دولت قبلی صورت گرفته و با نظر دولت قبل نمایندگان مجلس این طرح را مورد رسیدگی قرار داده بودند، اما دولت فعلی نیز درخواست کرده تا نقطه‌نظرات خود را در مورد طرح مذکور بیان کنند، لذا ما تقاضای بازگشت این طرح به کمیسیون ویژه را داریم تا دولت جدید هم بتواند نقطه نظرات خود را بیان کند.

در نهایت علی لاریجانی رئیس مجلس هم بازگشت طرح اصلاح تبصره ۵ بند الف ماده ۳ قانون اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی را به رای نمایندگان مجلس گذاشت که بهارستان‌نشینان هم با ۱۴۸ رای موافق، ۶ مخالف و ۴ ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر در صحن علنی با این بازگشت موافقت کردند.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...