نسخه چاپی

جهانگيري خبرداد

برنامه‌های جامع دولت در راستای رونق بخش تولید

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برنامه جامعی را برای رونق بخش تولید و معیشت مردم در نظر گرفته است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "اسحاق جهانگيري" معاون اول رئيس‌جمهور در مراسم توديع و معارفه رئيس بنياد شهيد با گرامي داشت هفته دفاع مقدس و قدرداني از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمين رحيميان و زريبافان در بنياد شهيد گفت: اميدوارم رئيس جديد بنياد شهيد يعني آقاي شهيدي بتواند در اين بنياد تلاش ويژه‌اي را براي خانواده شهدا انجام دهد.

وي با بيان اين که حجت‌الاسلام و المسلمين شهيدي مورد وثوق مقام معظم رهبري و رئيس‌جمهور است افزود: رئيس‌جمهور کشورمان تاکيد داشت که وي با توجه به دغدغه‌هاي زيادي که در بنياد شهيد وجود دارد اين سمت را قبول کند که به حمد خدا اين موضوع محقق شد.

جهانگيري تصريح کرد: مطمئن هستم حمايت مقام معظم رهبري از بنياد شهيد و دغدغه‌هاي رئيس جمهور براي اين حوزه دوران کاري موفقي را براي بنياد شهيد رقم خواهد زد.

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اين که هنوز بسياري از زواياي دوران دفاع مقدس آشکار نشده است اظهار داشت: در زمان وقوع جنگ همه کشورهاي منطقه و جهان بر سرنگوني ملت و نظام نوپاي ايران تاکيد داشتند و درصدد بودند تا اين نظام را سرنگون کنند اما ملت ايران با شجاعت تمام دوران زريني را در هشت سال جنگ تحميلي ثبت کرد.

وي خاطر نشان کرد: ملت ايران در هشت سال جنگ تحميلي با اتکا به جوانانش وارد صحنه شد و فرهنگ جهاد و شهادت را نهادينه کرد.

معاون اول رئيس‌جمهور کشورمان تاکيد کرد: دنيا پس از حضور شجاعانه ملت مان در هشت سال جنگ تحميلي فهميد که ملت ايران ملتي نيست که با جنگ از مواضع خود کوتاه بيايد لذا بايد با زبان تکريم و تعامل در قبال ملت ايران وارد عمل شود.

جهانگيري افزود: به حمد خدا فرهنگ مسئولين و ملت ايران همواره فرهنگ تعامل با دنياست و امروز شاهديم رئيس‌جمهور ما از موضعي کامل با استدلال‌هاي روشن، فضاي جديدي را به روي دنيا باز کرده است.

وي خاطر نشان کرد: امروز همه دنيا به سمتي جهت پيدا کرده تا ببيند رئيس‌جمهور ايران چه خواهد کرد و ما اميدواريم رئيس‌جمهورمان با عزت و افتخار سفر خود در نيويورک را به پايان برساند.

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اين که خوش بيني‌هاي مفرط ايجاد شده در فضاي اقتصادي چيز درستي نيست خاطر نشان کرد: نبايد در فضاي اقتصادي توقع‌ها بيش از اندازه بالا برود.

جهانگيري تاکيد کرد: ما فکر مي‌کنيم در دولت يازدهم با تدبير ودرايت از مشکلات گذر کنيم.

معاون اول رئيس‌جمهور تصريح کرد: به حمد خدا دولت برنامه جامعي را براي رونق بخش توليد و معيشت مردم در نظر گرفته است.

جهانگيري با بيان اين که در حال حاضر ما با کسري بودجه و تورم 44 درصدي روبه رو هستيم تاکيد کردک دولت يازدهم درصدد است راهکارهاي معيني را براي وضعيت اقتصادي مردم و کشور اتخاذ کند.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...