نسخه چاپی

تهدید رئیس فیس‌بوك به سبك اسراییلی:وزرای ایرانی را اخراج كن!

عکس خبري -تهديد رئيس فيس‌بوك به سبك اسراييلي:وزراي ايراني را اخراج كن!

یك سازمان صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به مارك زاكربرگ رئیس فیس‌بوك به وی هشدار داده كه بالاتر از قانون نیست و باید وزرای ایرانی عضو این سایت را اخراج كند.

به گزارش نما به نقل از جروزالم پست، این سازمان که Shurat Hadin نام دارد از مدیر فیس بوک خواسته تا نمایه های وزرای ایرانی که در این سایت عضویت دارند را حذف کند و تهدید کرده که اگر این کار به سرعت و به طور دائم صورت نگیرد فیس بوک را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

سازمان یاد شده ادعا کرده که 15 وزیر ایرانی در فیس بوک عضویت دارند که باید به سرعت از این سایت حذف شوند. در این نامه چنین استدلال شده که ایران مورد تحریم های گوناگون دولت آمریکاست و قوانین مختلفی از سوی نهادهای دولتی در این کشور تصویب شده که بر اساس آن صادرات هرگونه کالا، خدمات و فناوری به ایران یا دولت آن ممنوع است. بنابراین ارائه خدمات شبکه ای اجتماعی به وزرای دولت ایران هم نقض کننده این تحریم هاست.

در ادامه نامه Shurat Hadin ، فیس بوک را به حمایت از کسانی متهم کرده که به ادعای این سازمان صهیونیستی درگیر فعالیت های تروریستی هستند. Nitsana Darshan-Leitner رییس این سازمان افزوده که هیچ سازمان یا نهادی در آمریکا از تحریم های آمریکا بر علیه ایران مستثنی نشده است. فیس بوک در برابر این اتهامات واکنشی از خود نشان نداده است.

این سازمان در حالی از حضور 15 وزیر ایرانی در فیس بوک خبر داده که بسیاری از وزرای کابینه حضور خود در این شبکه اجتماعی را تکذیب کرده اند. به نظر می رسد استفاده از امکانات فضای سایبری برای پیشبرد اهداف دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران موجب عصبانیت صهونیست ها شده است.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...