نسخه چاپی

سردار كريمي در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاكيد كرد

تضعیف دشمن با استفاده از تاكتیك نرمش قهرمانانه

معاون سیاسی سپاه گفت: عبارت نرمش قهرمانانه كه از سوی مقام معظم رهبری به كار برده شده، اصل مهمی برای همه مسئولین است كه با استفاده از این تاكتیك دشمن را تضعیف كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ کریمی معاون سیاسی سپاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که صبح روز سه شنبه دوم مهرماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی، بسیجیان، ایثارگران، مسئولین وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات در وزارت دادگستری برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

معاون سیاسی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت هفته ایثار و فداکاری است و تحلیل این مهم با تحلیل عوامل مادی میسر و امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: شهیدان و بسیجیان ما با حضور در میدان های جنگ برای منافع ملی و دستیابی به اهداف والا با بصیرت و دشمن شناسی و خلوص نیت وارد عرصه های نبرد شدند و پیروزی عظیمی به ارمغان آوردند.

سردار سرتیپ کریمی افزود: یکی از ویژگی های گرامیداشت هفته دفاع مقدس این است که از این اقیانوس عظیم بهره‌برداری کنیم، بنابراین باید تلاش کنیم آرمانگرایی در ذهن ما کمرنگ نشود.

وی تصریح کرد: دشمنان ما که از سوی بیشتر قدرت‌های جهان حمایت می شدند، بسیار قوی بوده اما به میزان خلوص و صداقتی که ما داشتیم، توانستیم در این عرصه پیروز شویم، به طوری که هیچگاه دشمنان ما شرایط کشورمان را به طوری که امروز در آن قرار داریم، یعنی دارای اقتدار و قدرت تصور نمی‌کردند.

معاون سیاسی سپاه در پایان در ارتباط با عبارت نرمش قهرمانانه خاطرنشان کرد: اين عبارت که از سوی مقام معظم رهبری به کار برده شده، اصل مهمی براي همه مسئولين است كه با استفاده از اين تاكتيك دشمن را تضعيف كنند.

گفتنی است؛ در این مراسم هدایایی به یادبود به برگزیدگان مسابقات فرهنگی و سازمان تعزیرات حکومتی اهداء شد.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...