نسخه چاپی

دبكا: غرب برای پذیرش «ایران هسته‌ای» با سر می‌دود

پایگاه صهیونیستی دبكا در گزارشی نوشت: رئیس‌جمهور اوباما با اشتیاق به سوی تجدید‌ نظر در خصوص ایران حركت می‌كند و این در حالی است كه ایران جاه‌طلبانه به‌دنبال نابودی اسرائیل است.

به گزارش نما به نقل از فارس، پایگاه صهیونیستی دبکا، نزدیک به منابع نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در گزارشی که به پذیرش ایران هسته‌ای توسط آمریکا و اروپا اختصاص داشت، چنین تیتری را به‌کار برد: «واشنگتن و اروپا با سر به سوی پذیرش ایران هسته‌ای می‌دوند.»

بنابراین گزارش، دبکا در این گزارش نوشت: رئیس‌جمهور اوباما با اشتیاق به سوی تجدید نظر در خصوص ایران حرکت می‌کند و این در حالی است که ایران جاه‌طلبانه به‌دنبال نابودی اسرائیل است.



منابع نزدیک به نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، می‌گویند که وی قصد دارد در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به‌زعم خود، پرده از چهره واقعی ایران بدرد حتی اگر در این کار تنها باشد!

این پایگاه صهیونیستی اذعان کرده است که موضع نتانیاهو در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین تضعیف شده و اسرائیلی‌ها می‌پرسند که وعده وی برای جلوگیری از آنچه دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای خوانده می‌شود، به کجا رسید؟

ایران همواره بر ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده اما رژیم صهیونیستی ایران را به تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای متهم می‌کند.

۱۳۹۲/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...