نسخه چاپی

سفر ۱۷ هزار كیلومتری عروس و داماد ایتالیایی به عشق دیدن دل‌پیرو!

عکس خبري -سفر ?? هزار کيلومتري عروس و داماد ايتاليايي به عشق ديدن دل‌پيرو!

یك زوج ایتالیایی طرفدار پر و پا قرص اسطوره یوونتوس برای خاص كردن مراسم ازدواج خود راهی استرالیا شدند تا ستاره تیم اف سی سیدنی این كشور را میهمان ویژه مراسم ازدواج خود كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک زوج جوان ایتالیایی مسیر ۱۷ هزار کیلومتری کشور خود تا استرالیا را طی کردند تا آلساندرو دل‌پیرو، بازیکن محبوب خود و سمبل باشگاه یوونتوس و آتزوری را در جشن ازدواج خود سهیم کنند.

این زوج به نام‌‌های استفانیا و آلساندرو آلبینی از طرفداران پر و پا قرص کاپیتان پیشین بیانکونری هستند که اکنون برای تیم اف سی سیدنی استرالیا توپ می‌زند. به همین دلیل آنها برای ثبت خاطره‌ای فراموش نشدنی از مراسم ازدواج در حالی که لباس عروس و داماد را به تن داشتند راهی استرالیا شدند تا با حضور در تمرینات تیم سیدنی از نزدیک با اسطوره خود ملاقات کنند.

استفانیا آلبینی در خصوص انگیزه خود برای این سفر طولانی گفت: ما از طرفداران دو آتشه آلساندرو دل‌پیرو هستیم و هرکجا برود پیگیر وضعیتش هستیم. مراسم ازدواج ما بسیار خاص بود. در این مراسم ما فقط از رنگ‌های سفید و سیاه (رنگ‌های پیراهن یوونتوس) استفاده کردیم. حتی گل‌هایی که سفارش داده شده بودیم هم به رنگ پیراهن یوونتوس بود و در مراسم‌مان عکس دل پیرو را روی میز گذاشته بودیم.

دل‌پیرو پس از اطلاع از سفر دوهموطنش، برای تشکر از ابراز علاقه آنها به عنوان هدیه عروسی چیزی که آن دو انتظارش را داشتند داد و در کنار آنها عکس یادگاری انداخت.

استفانیا افزود: او از دیدن ما حیرت زده و غافلگیر شد اما به نظر من کاری که ما انجام دادیم عجیب نبود. ما الان طرفداران سیدنی هستیم و همسرم از کراواتی با رنگ آبی آسمان (رنگ پیراهن سیدنی) استفاده می‌کند. ماه فوریه سال گذشته هم برای دیدن دل‌پیرو به استرالیا آمده بودیم و ماه فوریه سال بعد هم دوباره این کار را انجام خواهیم داد.

۱۳۹۲/۷/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...