نسخه چاپی

محبوب ترین بازیكن تراكتور را بشناسید!

شماره ۸ سرخپوشان تبریز علیرغم سوء سابقه اش در برخورد با هواداران تراكتورسازی، با فاصله زیادی محبوب تر از سایر بازیكنان تیم است.

به گزارش نما، علي کريمي، ذاتا بازيکن محبوبي است. او در پرسپوليس از همه بازيکنان‌ محبوب‌تر بود و بيشتر تشويق مي‌شد اما کمتر کسي فکر مي‌کرد، علي کريمي در تبريز هم ناگهان محبوب شود.

تراکتوري‌ها معمولا ستاره‌هاي بومي را دوست دارند و آن‌ها را بيشتر تشويق مي‌کنند، به‌ طور مثال محمد ابراهيمي محبوبيت بسياري در تبريز و در ميان هواداران تراکتور دارد اما شايد جالب باشد بدانيد علي کريمي از او هم به مراتب محبوب‌تر است.

در نظرسنجي‌هاي مختلف که سايت‌هاي هواداري تبريزي برگزار مي‌کنند علي کريمي با فاصله بسياري درصدر محبوب‌ترين‌ها قرار دارد. عجيب اين‌جاست که وقتي علي کريمي در استيل‌آذين بود به شدت با هواداران تراکتورسازي درگير شد و حتي کار به جاهاي باريک کشيد، به طوري‌که در۲ نوبت با استيل‌آذين‌ و بعدها با پرسپوليس اصلا به تبريز نرفت!

وی امسال اما تبديل به محبوب‌ترين چهره فوتبال تبريز شده، به طوري که در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز بيشتر از همه تشويق مي‌شود و هواداران تراکتورسازي با عکس‌هاي او راهي ورزشگاه مي‌شوند.

کريمي علاوه بر اين پنالتي‌زن اول تيم هم هست و مجيد جلالي علاقه خاصي به او دارد. جالب اين‌که کريمي با تراکتورساز‌ي به هر شهري هم مي‌رود معمولا تشويق مي‌شود و طرفداران تيم رقيب خيلي عليه او جبهه نمي‌گيرند. به خصوص هواداران پرسپوليس که هنوز هم ستاره‌ سابق تيم‌شان را دوست دارند.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...