نسخه چاپی

برخی قبل از اینكه دولت شروع به كار كند، انتقادها را نوشته بودند

عضو كمیسیون برنامه و بودجه اعتقاد دارد سخنرانی دو رئیس جمهور در صحن سازمان ملل می‌تواند در بهبود روابط دو كشور موثر باشد.

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نامه با اشاره به شرایط مناسب کشور از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم گفت: نکته برجسته دولت این است که تا کنون تصمیمی، سخنی و یا رفتاری بر خلاف منافع ملی و اقتصادی باشد نداشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه، شرایط کشور رو به بهبود است و پایین آمدن قیمت دلار و سکه زمینه امیدواری مردم را فراهم کرده است، تصریح کرد: باید به خاطر تصمیمات مناسب دولت متشکر بود در این میان نباید فراموش کرد که یک تصمیم نابه جا می‌تواند شرایط کشور را به گذشته بازگرداند.

مشاور امور بین الملل معاونت قوه قضائیه با اشاره به دیدار چاوز و رئیس جمهور آمریکا در سال اول ریاست جمهوری اوباما خاطر نشان کرد: در گذشته دیدارهایی میان، کشورهای مخالف آمریکا با روسای جمهور این کشور اتفاق افتاد و اتفاق خاصی نیفتاده است. نفس دیدار نمی‌تواند مشکلاتی را حل کند. اینگونه دیدارها احتیاج یه یک برنامه ریزی و پیش زمینه قوی دارد.


وی خاطر نشان کرد: سخنرانی روسای جمهور ایران و آمریکا در صحن سازمان ملل می‌تواند در بهبود روابط دو کشور موثر باشد.

عضو دائم UNDP سازمان ملل با بیان اینکه هر عقل سلیمی از مذاکره حمایت می‌کند خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس از هر عملی که به نفع مردم باشد حمایت می‌کنند. نمایندگان مجلس سوگند خوردند که از منافع ملی ایران دفاع کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به رابطه مسالمت آمیز دولت و مجلس گفت: نمایندگان از برخی وزرا گلایه‌های جزئی دارند اما در کل رابطه دولت و مجلس برخلاف گذشته بسیار خوب و مسالمت آمیز است. متاسفانه برخی قبل از اینکه دولت شروع به کار کند، انتقادها را نوشته بودند و مشخص کرده بودند که در ماه دوم چه بگویند و در ماه پنجم فعالیت دولت چه بنویسند.

یوسفیان ملا ادامه داد: نمایندگانی که سوگند خوردند به این سوگند وفادار هستند و اگر دولت در جهت منافع ملی گام بردارد، قطعا مورد حمایت مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه رای آوردن توفیقی در مجلس بستگی به دفاع او از خود دارد گفت: برخی نمایندگان تعهد داده بودند که به بعضی نمایندگان از جمله، وزیر نفت و راه رای ندهند. اما دفاع این آقایان و شخص رئیس جمهور باعث شد که این آقای زنگنه و ربیعی راهی دولت شوند.

وی خاطر نشان کرد: کسی در عملکرد موفق وزارت علوم تردید ندارد. مسئله اصلی ابهام در حوادث سال 88 است که دفاعیات توفیقی می‌تواند این مشکل را حل کند.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...