نسخه چاپی

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه قم – تهران

رئیس مركز كنترل ترافیك پلیس راهور از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه تهران – قم خبر داد و گفت: در تصادفات روز گذشته در جاده‌های كشور ۱۴ نفر مجروح و ۸ نفر كشته شدند.

به گزارش نما، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح مهمترین تصادفات رخ داده در روز گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان قم روز سه شنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه اتوبوس ولوو و یک دستگاه سواری پژو پارس، دو دستگاه سمند، دو دستگاه پژو 405، یک دستگاه پراید و یک دستگاه هیوندا در آزادراه قم - تهران 2 نفر مجروح شدند.

وی افزود: در این روز بر اثر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه سواری سمند در جاده ایرانشهر به خاش 2 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

سلبی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان کرمان بر اثر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه وانت تویوتا در جاده فرعی کوژگین 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

به گفته وی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با موانع اداره راه در جاده اندیمشک به اهواز 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را ترکیب و تقارن دو خطای عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب اداره راه و شهرسازی مربوطه به علت انسداد راه اصلی بدون علائم لازم و کافی هشداردهنده اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان اصفهان بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در جاده فولادشهر به نجف آباد 5 نفر مجروح شدند.

۱۳۹۲/۷/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...