نسخه چاپی

دست‌ودل بازی خودپرداز بانك در كیش

یك دستگاه خودپردازی در جزیره كیش به‌علت نقص فنی، به جای اسكناس پنج هزار تومانی، تراول چك 50 هزار تومانی به مشتریان ارائه می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، به‌دنبال مراجعه یکی از کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش برای اخذ پول به دستگاه خودپرداز یکی از بانک‌های کیش و درخواست مبلغ 500 هزار ریال، دستگاه خودپرداز به اشتباه مبلغ پنج میلیون ریال یعنی 10برابر مبلغ درخواستی را به وی پرداخت کرد اما علی‌رغم پرداخت این مبلغ در برگه رسید پول، همان مبلغ پانصد هزار ریال درخواستی کسر شده بود.

مامور پلیس پس از اطلاع از این مسئله متوجه نقص‌فنی دستگاه خودپرداز شد و برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی موضوع را در همان لحظه به رییس کلانتری 11 کیش و رییس آن بانک اطلاع می‌دهد اما از آنجائی که در نیمه‌های شب این اتفاق افتاده رییس بانک پاسخگوی تماس تلفنی پلیس نبوده و برای جلوگیری و سوءاستفاده احتمالی یکی از نیروهای پلیس تا صبح به نگهبانی از دستگاه خودپرداز پرداخته است.

در ادامه پس از بازگشایی بانک مامورپلیس به بانک مراجعه و ضمن استرداد 450 هزار تومان مبلغ اضافه دریافتی موضوع را به رییس بانک گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی اولادعلی، مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با تائید این خبر گفت: پس از بررسی‌های رییس بانک مشخص شد که کاربر دستگاه خودپرداز، روز قبل صندوقچه تراول پنجاه هزارتومانی را به اشتباه در جای صندوقچه پنج هزار تومانی قرار داده و خودپرداز هم بجای هرقطعه اسکناس پنج هزارتومانی، یک عدد تراول پنجاه هزارتومانی به مشتریان تحویل داده است.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...