نسخه چاپی

تأميني در نطق ميان دستور:

تغییر لحن اوباما مرهون زحمات شهیدان است/ توصیه به وزرای بهداشت و نیرو

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: آقای روحانی امروز با عنوان سفیر ایران در سازمان ملل به سر می‌برید و این لحن گفتار اوباما به نحوی مرهون زحمات شهیدان و خون‌های پاكی است كه ریخته شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور طی سخنانی اظهار داشت: آقای روحانی امروز با عنوان سفیر ایران در سازمان ملل به سر می‌برید و این لحن گفتار اوباما به نحوی مرهون زحمات شهیدان و خون‌های پاکی است که ریخته شده و انشاالله که شما و همه ما قدردان این خون‌های پاک باشیم و شرمنده آنها نشویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز قرعه برای قرائت نطق به من افتاد، به خود گفتم که چه بگویم؛ چرا که ما در بسیاری از مواقع شرمنده مردم هستیم. از قول‌هایی که داده شده بود و مطالباتی که مردم دارند، چقدر توانستیم مشکلات آنها را حل کرده و مطالبات آنها را رفع کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: خدا نکند در تهران زلزله‌ای بیاید. هیچ فکر نمی‌کنیم که اگر زلزله ای بیاید چه اتفاقی می‌افتد. بیمارستان‌هایی که باید کمک کننده باشند همان‌ها مشکل‌زا می‌شوند .همچنین بحث‌های استانی هم الی ماشاالله قول داده شده است. برای مثال گفتیم که برج سوم سال ۹۲ صدای سوت قطار را در رشت می‌شنویم، ولی متاسفانه این وضعیت زمان طولانی را طی خواهد کرد، بنابراین در بسیاری از مواقع فقط ما شرمنده مردم هستیم .

تامینی گفت:‌ برکات و نعمات نظام در همه مواقع شامل حال ما شده است و ما می‌توانستیم با مدیریت صحیح بسیاری از مشکلات را حل کنیم، ولی حل نشد. ما روز گذشته با وزیر نیرو نشستی داشتیم و مطرح کردیم که در زمینه احداث سد قول‌های زیادی داده شد، ولی به آن عمل نشد. آب داریم، ولی مدیریت آب نداریم و هیچ کدام از آب‌های شهری در رشت سالم نیستند.

وی خواستار توجه ویژه به استان گیلان شد و ادامه داد: گیلان استان پر نعمتی است ولی به آن کم توجهی می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: در بخش بهداشت و درمان مشکلاتی داریم و اولویت نباید جابجایی‌ها باشد، بلکه اولویت اول باید رفع مشکلات مردم باشد که روی تخت‌های بیمارستانی پول ندارند تا هزینه خود را پرداخت کنند و مشکلات بیمارستانی کمر مردم را می‌شکند؛ لذا امیدواریم مشکلات حوزه بهداشت حل شود.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...