نسخه چاپی

توضیحات وزیر درباره آزادی جمعی از زندانیان

وزیر اطلاعات درباره تداوم آزادی برخی زندانیان امنیتی گفت: آزادی جمعی از زندانیان مسبوق به سابقه بوده و ادامه می‌یابد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات که در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران با خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم آزادی برخی زندانیان امنیتی اظهار داشت: این اولین بار نیست که نسیم رحمت و رأفت از جایگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی وزیدن گرفت.

وی افزود: آزادی جمعی از زندانیان که مشمول عفو و بخشودگی نظام قرار گرفتند، مسبوق به سابقه بوده اکنون نیز شاهد وزیدن این نسیم هستیم که در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وزیر اطلاعات گفت: اکنون در فضای جامعه آرامشی حکم‌فرما شده و نگاه مردم به همه اقشار و آینده یک نگاه امیدوارانه است و طبعا همه ارکان نظام به ویژه مقام معظم رهبری که حکم پدر جامعه را دارند علاقمند به استمرار این فضا هستند.

حجت الاسلام علوی افزود: امیدوارم این نگاه امیدوارانه مردم به آینده، انشاالله پررنگ تر شود و پایدار باشد و طبیعی است که با نگاهی امیدوارانه و روشن بینانه به آینده شاهد آزادی جمع بیشتری از زندانیان خواهیم بود.

وی بر همین اساس ابراز امیدواری کرد که جمع دیگری از زندانیان در عید سعید غدیرخم آزاد شوند و مردم ما در این عید بزرگ عیدی خوبی دریافت کنند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آزادی زندانیان امنیتی به درخواست چه دستگاهی صورت گرفته، اظهار داشت: طبیعت نظام اسلامی این است که علاقمند نیست کسی در زندان باشد؛ همانطور که علاقمند نیست کسی در بیمارستان باشد و یا مشکلی برای کسی به وجود آید.

حجت الاسلام علوی افزود: نظام اسلامی علاقمند است همه در چارچوب هنجارها زندگی و به‌ گونه‌ای رفتار کنند که نیاز نباشد کسی به زندان برود.

وی تصریح کرد: طبیعت نظام علاقمند است که مردم در فضای آزاد مشغول به کار و زندگیشان باشند و همه بتوانند از فضای رحمت و رأفت نظام برخوردار باشند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور هم برای آزادی زندانیان امنیتی تقاضایی از رهبری داشته، اظهار داشت: من در این زمینه کلی صحبت کردم و به طور طبیعی در جزئیات همه چیز ممکن است.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...