نسخه چاپی

پاسخ عطاءالله مهاجرانی به سوالی درمورد رهبر انقلاب

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات به سوالی مبنی بر اینكه «در مورد رهبری آقای خامنه ای نظر روشن شما چیه؟ تا چه اندازه قبول دارید رهبری ایشون رو؟» پاسخ داد.

به گزارش نما، آقای عطاءالله مهاجرانی در پاسخ به سوال یکی از کاربران سایت شخصی خود درمورد مقام معظم رهبری، اظهار داشت: «بی تردید ایشان شایسته ترین شخص برای رهبری کشور ما در این دوران بسیار حساس و مهم هستند.»
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات، مطلبی را با عنوان "طبیعت مرگ" در وب سایت خود منتشر کرده و در ذیل آن با این پرسش مواجه شده است: «در مورد رهبری آقای خامنه ای نظر روشن شما چیه؟ تا چه اندازه قبول دارید رهبری ایشون رو؟» وی در پاسخ می نویسد: «رهبری ایشان را کاملا قبول دارم. بی تردید ایشان شایسته ترین شخص برای رهبری کشور ما در این دوران بسیار حساس و مهم هستند.»
مهاجرانی ضمن بیان اینکه البته من نسبت به شیوه رهبری ایشان در انتخابات 88 منتقد هم هستم، می افزاید: «شیوه رهبری ایشان در انتخابات اخیر و پس از آن، تحسین برانگیز بوده است.»
گفتنی است، آقای مهاجرانی پیشتر و طی سخنانی در کتابخانه کنزینگتون لندن، 2 تفاوت عمده ایران و مصر را این گونه مورد تاکید قرار داده بود: «اول، استقلال بی نظیر ایران و عدم هرگونه وابستگی در برابر وابستگی مصر به آمریکا و دوم، عدم فساد اقتصادی آیت الله خامنه ای در برابر فساد مبارک و خانواده اش. خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیت الله خامنه ای را می شناسم به عنوان منتقد ایشان اقرار می کنم که یک نقطه خاکستری حتی -نه تاریک- در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی شود پیدا کرد.»

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...