نسخه چاپی

وزیر: در قم استاندار معمم می​گذاریم

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به یاسوج اظهار داشت: به كرات معیار تعیین استانداران را بیان كرده‌ام ولی بازهم می‌گویم كه نگاه اعتدالی، توسعه محور، قانونمداری و پاك‌دست بودن از مهمترین شاخصه‌ها برای تعیین استانداران است.

به گزارش نما - فارس نوشت:
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای موفقیت استانداران دارید، افزود: استانداران و نخبگان سیاسی باید بیش از هرچیز عقلانیت و عمل به قانون را در دستور کار خود قرار دهند و منافع مردم را بیش از منافع خود مد نظر قرار داده که این مسابقه در خیرات است.

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه هم‌اکنون 300 حزب در کشور وجود دارد با انتقاد از اینکه رویکرد احزاب بیشتر در انتخابات است و حزب واقعی و حرفه‌ای کم داریم، تصریح کرد: در این دوره با مدیریت سیاسی مطلوب، فضای سیاسی قانونی را برای حضور احزاب در صحنه فراهم می‌کنیم تا با رقابت سالم و بینش سیاسی به همه عرصه‌های کشور کمک کرده و در جابجایی قدرت نقش‌آفرین باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از استاندار معمم و خانم‌ها نیز در این منصب استفاده می‌کنید، تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای این موضوع نگرفته‌ایم ولی در استان قم بی‌شک استاندار معمم نیز در دستور کار است.

/

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...