نسخه چاپی

كوچك‌زاده: قوه قضاییه به ادعای برخی نمایندگان رسیدگی كند

عکس خبري -كوچك‌زاده: قوه قضاييه به ادعاي برخي نمايندگان رسيدگي كند

'مهدی كوچك زاده' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان از قوه قضاییه خواست تا به این ادعاها رسیدگی كند.


'مهدی كوچك زاده' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان از قوه قضاییه خواست تا به این ادعاها رسیدگی كند.

به گزارش ایرنا، كوچك زاده در جلسه علنی روز یكشنبه مجلس پس از منتفی شدن استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در اخطاری با استناد به اصل 156 قانون اساسی اظهارداشت: دیدیم و دیدند كه برای چندمین بار فردی یا یك مجموعه در كشور به اتهاماتی مانند قتل و مواردی از این دست محكوم به قتل می شود.

وی افزود: سعید مرتضوی 7 سال است كه به دخالت در امور دانشگاه آزاد و گم‌كردن پرونده متهم است اما باید به این پرسش پاسخ داده شود كه ما از قوه‌قضاییه در این زمینه چه عكس‌العملی را شاهد بوده‌ایم؟

این نماینده مجلس یادآور شد: احمد توكلی امروز حكم شده است، وی انسان دیندار و انقلابی است اما ما شاهد بودیم روزی گفت كه حسین موسویان جاسوس است ولی بعد توبه كرد از كجا معلوم این آقا دوباره توبه نكند.

كوچك زاده ادامه داد: الیاس نادران یكی از نمایندگان تهران نیز در صحن علنی مجلس گفت كه 'در هتل كذا شراب سرو شده است'.

وی گفت: بی تفاوتی قوه قضاییه نسبت به این موضوع ها و احتمالات مملكت را به باد می دهد.

كوچك زاده خطاب به آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی، شما چه قدر وقت می خواهید در خصوص ادعاهایی كه می گویند و توبه می كنند رسیدگی كنید.

وی همچنین خطاب به نمایندگان گفت: بسیاری از شماها زخم خورده همین رویه هستید این كه شما رای نمی آورید به خاطر تهمت هایی است كه به شما زده اند.

وی افزود: این رویه را عده ای اصلاح طلب ایجاد كرده اند كه بنده مخالف این رویه هستم.

كوچك‌زاده تاكید كرد كه بنده از كسی طرفداری نكرده و نمی‌كنم، نگویید طرفدار 'سعید مرتضوی' هستم. بلكه ‌مخالف صد درصد این رویه‌های غیر‌اخلاقی هستم.

علی لاریجانی رییس مجلس نیز در پاسخ به تذكر كوچك زاده گفت: به نظرم اگر استیضاح شیخ الاسلامی در مجلس مطرح می شد زودتر قضیه خاتمه می یافت تا بیان این تذكرات!

وی افزود: بنده نمی دانم این تذكرها چه ربطی به هیات رییسه دارد!

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...