نسخه چاپی

شورجه آخرین سفر را در بانكوك كلید می‌زند

عکس خبري -شورجه آخرين سفر را در بانکوک کليد مي‌زند

جمال شورجه از آغاز فیلمبرداری فیلم جدیدش از نیمه اول خردادماه در بانكوك خبر داد.


«جمال شورجه» کارگردان سینما در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «آخرین سفر»، اظهار داشت: این کار در حال حاضر نزد بنیاد سینمایی فارابی است تا در مورد آن اظهار نظر کنند.

وی در ادامه افزود: در صورت موافقت و نظر مثبت بنیاد سینمایی فارابی، ما در اواخر این ماه یا اوایل ماه آینده پیش‌تولید کار را آغاز خواهیم کرد.

شورجه در ادامه در مورد همکاران پشت صحنه که قرار است در این پروژه با وی همکاری کنند به فارس، گفت: تا کنون با مجید میرفخرایی (طراح صحنه)، تورج منصوری (مدیر فیلمبرداری)، روح‌الله برادری (تهیه‌کننده)، فرهاد توحیدی (فیلمنامه‌نویس)، امیر‌رضا معتمدی (طراح جلوه‌های ویژه)، «مصطفی احمدی» (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان) و .ب. صحبت‌هایی مقدماتی و اولیه صورت گرفته که هنوز به عقد قرارداد منجر نشده است.



* «آخرین سفر» نیمه اول خرداد کلید می‌خورد



شورجه در ادامه در مورد زمان کلید خوردن این پروژه نیز بیان داشت: کار سنگینی است و یک برنامه‌ریزی دقیقی را می‌طلبد، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است کار نیمه اول خرداد کلید بخورد.



* «آخرین سفر» طی دو ماه در حوالی بانکوک فیلمبرداری می‌شود



کارگردان «۳۳ روز» در ادامه در مورد لوکیشن‌ها و مدت زمان فیلمبرداری فیلم به فارس، گفت: تقریباً نیمی از بازبینی لوکیشن‌ها انجام شده است و قرار است کار در تایلند حوالی بانکوک به مدت دو ماه فیلمبرداری شود.



* با پرویز پرستویی برای بازی در «آخرین سفر» وارد مذاکره اولیه شدم



«جمال شورجه» در پایان این گفت‌وگو در مورد نحوه انتخاب بازیگر کار نیز اظهار داشت: تا کنون با «پرویز پرستویی» صحبت‌های مقدماتی انجام شده است و ایشان هم در حال مطالعه فیلمنامه کار هستند.

بنابراین گزارش، «آخرین سفر» اواخر زندگی شیخ احمد قمی را روایت می‌کند، به نحوی که سیر و سلوک ایشان در تایلند، چگونگی دست‌یابی به مقام وزیرالوزرایی ایشان در کشور صیام و همچنین نحوه گسترش اسلام از طریق ایشان بررسی می‌شود.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...