نسخه چاپی

رئيس كل دادگستري استان مركزي :

خدمت رسانی شایسته به مردم از مهم ترین وظایف دستگاه قضایی است

رئیس كل دادگستری استان مركزی در همایش فصلی رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان مركزی با اشاره به اهمیت مامویت دستگاه قضایی گفت : اساس كار دستگاه قضایی اخلاص و روحیه خدمت به مردم است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری مرکزی رئیس کل دادگستری این استان در همایش فصلی رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان مرکزی با اشاره به اهمیت مامویت دستگاه قضایی گفت : اساس کار دستگاه قضایی اخلاص و روحیه خدمت به مردم است.
حجت الاسلام مظفری با تاکید بر اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی جهاد فی سبیل الله است افزود : دسترسی آسان به حوزه های عدالت خواهی و افزایش اعتماد عمومی می تواند افق روشنی را فرا روی دیگان جامعه قرار دهد.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت : خدمت رسانی شایسته به مردم از مهم ترین وظایف دستگاه قضایی است که موجب شکوفایی این دستگاه می شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی وجود و اهمیت کار در دستگاه قضایی را مهم برشمرد و اظهار داشت کار دستگاه قضایی با کار در سایر دستگاهها بسیار متمایز و در واقع وجه تمایز آن اجرای عدالت است.
شایان ذکر است در این همایش یک روزه رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی در دو کارگروه دستورالعمل های ابلاغی ریاست قوه قضائیه درخصوص راهکارهای کاهش جمعیت کیفری زندانها و همچنین ساماندهی واحدهای اجرای احکام کیفری را مورد بحث و بررسی قرار دادند

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...