نسخه چاپی

گم شدن 8 دقیقه پایانی فیلم تبانی!

عکس خبري -گم شدن 8 دقيقه پاياني فيلم تباني!

عضو هیئت رسیدگی به پرونده تبانی فوتسال گفت: فیلم بازی را چندین بار به صورت دقیق دیده‌ایم، اما متاسفانه 8 دقیقه پایانی بازی كه حساس نیز بوده اصلا فیلم‌برداری و پخش نشده است. در هر صورت ما روز دوشنبه جلسه‌ای با بازیكنان و كادر فنی تیم پرسپولیس برگزار خواهیم كرد و در این باره رای خود را صادر می‌كنیم.

به گزارش نما، ناصر صالح در گفت‌وگو با فارس در خصوص رسیدگی به پرونده تبانی فوتسال اظهار داشت: حواشی فوتسال در هفته پایانی لیگ برتر به وجود آمد که باید دقیق موشکافی شود. زمانی که بازیکنی چنین اشتباهی رخ می‌دهد حتما در این وسط شخصی بوده که این افراد را به راه اشتباه برده است.

وی ادامه داد: فیلم بازی را چندین بار به صورت دقیق دیده‌ایم، اما متاسفانه 8 دقیقه پایانی بازی که حساس نیز بوده اصلا فیلم‌برداری و پخش نشده است. در هر صورت ما روز دوشنبه جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس برگزار خواهیم کرد و در این باره رای خود را صادر می‌کنیم.

کارشناس فوتسال خاطرنشان کرد: دیدار تیم‌های فولادماهان و منصوری نیز در هفته پایانی لیگ برتر طبیعی برگزار نشد. چرا فولادماهان 3 بازیکن اصلی خود را در این دیدار به میدان نمی‌فرستد و آنها را برای عقد قرارداد به سایر شهرها می‌فرستد؟ این مسائل وجود دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی سرخ‌پوشان باید درباره اتفاقات دیدار پایانی توضیح دهد یادآور شد: حیدریان به عنوان مسئول فنی تیم باید جواب‌گو باشد. اگر سرمربی توضیحات شفاف خود را اعلام کند خیلی از مسائل حل می‌شود. اتهامی به این بازیکن بااخلاق نیست اما باید برای روشن شدن مسائل حیدریان به جلسه بیاید. باید با این حواشی مبارزه کرد. متاسفانه در سال‌های گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده و جایی باید جلوی این عوامل گرفته شود.

عضو هیئت رسیدگی به پرونده تبانی تصریح کرد: عباسی، بازیکن شماره 20 پرسپولیس توپ را جلوی دروازه به بازیکن حریف پاس می‌دهد تا به راحتی وارد دروازه کند. نوراللهی، دروازه‌بان پرسپولیس نیز در 8 دقیقه پایانی جای خود را به بازیکن دیگری می‌دهد در حالی که تا آن زمان به خوبی بازی کرده بود.

صالح در خصوص انحلال تیم فوتسال پرسپولیس یادآور شد: هدف آقای رویانیان صد در صد کمک به فوتسال بوده است، اما انحلال تیم فوتسال پرسپولیس هیچ کمکی به سلامت این رشته نخواهد کرد. برخی بازیکنان این تیم بوده‌اند که با تمام تلاش خود را انجام دادند. به هر حال اینکه آقای رویانیان صادقانه این مسئله را بیان کردند بسیار خوب است، اما باید مدارک خود را نیز به فدراسیون ارسال کنند که متاسفانه این امر تاکنون صورت نگرفته است.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...