نسخه چاپی

حضور غیرمنتظره كروبی در خانه فرزندش

عکس خبري -حضور غيرمنتظره کروبي در خانه فرزندش

مسئولین جدید كه به تازگی منصوب و پدرم به اینها تحویل داده شده است، قول دادند كه هفته ای یك بار اعضای خانواده به صورت چرخشی با پدر ملاقات نمایند.

به گزارش نما، فرزند مهدی کروبی در صفحه فیس بوک، از حضور سرزده پدر در منزل خود خبر داد. محمدحسین کروبی نوشت:

شب گذشته در منزل من همزمان با شب تولد پدرم به مناسبت ورود دخترم به دانشگاه با حضور مادر و برادرانم مهمانی گرفته بودیم. اتفاق جالب اینکه هنگام صرف شام زنگ منزل به صدا در آمد و ماموری از آن سوی آیفون گفت: آقای کروبی رو آوردیم. عملا باورکردنی نبود و خوشحال شدیم که پدر را سر زده آورده بودند. ایشان به همراه ۶ مامور وارد منزل شدند. پدرم خیلی از روحیه و حال خوبی برخوردار و البته مقداری لاغر شده بودند که علت آن را خود پدرم پیاده روی بیش از ۲ ساعت در همان آپارتمان ذکر کردند. از حال ایشان پرسیدیم و گفتند چند شب قبل مرا به یک مرکز درمانی برای چکاب بردند و تقریبا یک چکاب کامل صورت گرفته است.

در انتهای این دیدار یک ساعته ماموران اجازه دادند عکسی یادگاری با پدر داشته باشیم. لازم به توضیح می دانم که بگویم مسئولین جدید که به تازگی منصوب و پدرم به اینها تحویل داده شده است، قول دادند که وضعیت پدرم بهتر شود و طی ۱۰ روز آینده ایشان را به منزلی در منطقه شمیران منتقل کنند. همچنین قول دادند که هفته ای یک بار اعضای خانواده به صورت چرخشی با پدر ملاقات نمایند.

۱۳۹۲/۷/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...