نسخه چاپی

رسیدگی به شكایت خبرنگاران از قلعه‌نویی

عکس خبري -رسيدگي به شکايت خبرنگاران از قلعه‌نويي

جلسه رسیدگی به شكایت خبرنگاران از امیر قلعه‌نویی دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جهت رسیدگی به شکایات جمعی از خبرنگاران علیه امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که مفاد آن به وکیل وی ابلاغ شده و همچنین جلسه ای که قبلا در محل کمیته انضباطی فدراسیون با حضور وکیل سرمربی فوق تشکیل شده است، جلسه دیگری روز دوشنبه مورخ 4/2/91 در محل کمیته انضباطی با حضور نماینده خبرنگاران تشکیل خواهد شد.

رای درباره دیدار راه آهن و مس کرمان
طبق گزارش های داور و ناظر دیدار تیم های راه آهن و مس کرمان که 18 فروردین در تهران برگزار شد، تماشاگران تیم مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند، همچنین عادل کلاه کج از مس کرمان و حسین کاظمی از تیم راه ‌آهن نسبت به یکدیگر الفاظ نامناسبی به کار بردند که کمیته انضباطی، تیم مس کرمان را به پرداخت مبلغ 000/000/50 ریال جریمه نقدی، عادل کلاه کج و حسین کاظمی را هر یک را به توبیخ کتبی با درج در پرونده و هر نفر، به پرداخت مبلغ 000/000/20 میلیون ریال جریمه نقدی وهمچنین احمد حسن زاده بازیکن تیم مس کرمان را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت مبلغ 000/000/20 ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رای صادره به استثنای جریمه نقدی تیم مس کرمان که در مهلت مقرر قابل تجدید نظر و با رعایت مقررات ماده 15 آیین نامه انضباطی قطعی است.

شکایت سعید چاه جویی از راه آهن
جلسه رسیدگی به پرونده طلب وجه سعید چاه جویی از باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن روز سه شنبه مورخ 12/2/91 در محل کمیته انضباطی فدراسیون برگزار خواهد شد و عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نخواهد بود.

شکایت وحید طالب لو از شاهین بوشهر
جلسه رسیدگی به پرونده طلب وجه وحید طالب لو از باشگاه شاهین بوشهر روز دوشنبه مورخ 11/2/91 در محل کمیته انضباطی و با حضور طرفین پرونده برگزار خواهد شد و عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...