نسخه چاپی

برگزاری رزمایش دریایی ولایت 92 در زمستان امسال/ ساخت ناو آموزشی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت ناو آموزشی توسط متخصصان این نیرو خبر داد و گفت: در آینده رزمایشی را انجام خواهیم داد كه جزو سلسله رزمایش‌های ولایت قرار می‌گیرد و در دی و بهمن سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش، صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های تصاویر شهدای گران‌قدر نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانمندسازی نیروی دریایی نیاز به زمان‌های طولانی دارد و خوشبختانه ما از آب‌های ساحلی جدا شدیم و به آب آزاد پیوستیم.

وی با تأکید بر اینکه ما در آب‌های آزاد در روی دریا و زیر دریا از توانمندی‌های خوبی برخورداریم، افزود: تجهیزات ما کاملاً بومی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش در آینده‌ای نزدیک گفت: ما در آینده رزمایشی را انجام خواهیم داد که جزو سلسله رزمایش‌های ولایت قرار می‌گیرد و در دی و بهمن سال جاری انجام می‌شود، اما برای اجرای آن نیاز به ابلاغ سلسله مراتب داریم.

دریادار سیاری تصریح کرد: رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بیست و هفتمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش مرکب از ناو خارک و ناوشکن سبلان است که الآن در انتهای ورودی باب‌المندب به دریای سرخ فعالیتی برای آزادسازی قایق‌های یمنی انجام داده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ساخت ناو آموزشی را در دستور کار داریم، اظهار کرد:پهپاد دریاپایه نیروی دریایی متفاوت‌تر از نیروهای دیگر است و ما نیاز به پهپاد دریاپایه را داریم.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: پهپاد دریاپایه نیاز به فناوری بالاتری دارد و صنایع مربوط به این پهپاد بسیار پیشرفته‌تر است، پهپادهای ما بر روی ناوشکن‌ها فعالیت می‌کنند.

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...