نسخه چاپی

كاهش ۲۸ تا ۳۸ هزار تومانی سكه

عکس خبري -کاهش ?? تا ?? هزار توماني سکه

رویكرد مثبت مذاكرات ۱+۵ صبح امروز در بورس كالا صبح امروز سبب افت شدید قیمت سكه‌ آتی شد كه اثر این مذاكرات بر روی بورس اوراق بهادار برعكس بازار سكه است.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از افت و صف فروش روز گذشته در معاملات آتی سکه، امروز معامله گران در همه قرارداد‌ها با ریزش بیش از 3.5 درصد روبه‌رو شده‌اند که بیشترین افت مربوط به سکه تیر و مرداد ماه است که حداکثر افت روزانه خود یعنی ۵ درصد را در یک ساعت نخست ثبت کردند.

بر اساس این گزارش، نتایج مثبت و امیدوار کننده مذاکرات گروه۱+۵ در روز گذشته علاوه بر اینکه باعث شد بورس اروق بهادار با رشد ۳۲۷ واحدی منفجر شود، به دلیل بالارفتن اعتماد اقتصادی ،قیمت سکه و دلار با افت روبه‌رو شد.

همچنین، همه این مسائل در کنار هم موجب شد قیمت سکه اردیبهشت و خرداد ماه در قراردادهای آتی به مرز 700 هزار تومان برسد، بر این اساس سکه‌های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه با کاهش، 28، 33، 35 و 38هزار تومانی نسبت به روز گذشته روبه‌رو شده است.

تا کنون که تنها یک ساعت و نیم از زمان شروع معاملا گذشته، باید دید تا پایان روز یعنی ساعت 6 بعد از ظهر چه اتفاقی در قیمت‌‌ها رخ می‌دهد.

این افت در بازار آزاد نیز به صورت کامل مشخص نشده،زیرا هنوز قیمت‌های امروز اعلام نشده است ولی در حال حاضر با نرخ 720 هزار تومان در حال معامله است.همچنین دلار نیز 1856 تومان معامله می‌شود.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...