نسخه چاپی

ضرورت انتشار فرهنگ‌نامه آزادگان انكارناپذیر است/به كارهای ده‌نمكی غبطه می‌خورم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه به موضوع دفاع مقدس در حد آن چیزی كه سزاوار و شایسته آن است،‌نپرداخته‌ایم، گفت: كارهایبسیارخوبی در كارنامه ده‌نمكی به جا مانده است و از این نظر به كارهای او غبطه می‌خورم.

به گزارش نما، غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛‌درباره تدون «فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان» توسط مسعود ده‌نمکی، اظهار کرد: ضرورت تدوین چنین آثاری انکارناپذیر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید برای اینکه در تاریخ جنگ تحمیلی اتفاقات بسیاری افتاده که باید ثبت شود، گفت: به طورکلی به بخش دفاع مقدس در حد آن چیزی که سزاوار و شایسته است،‌نپرداخته‌ایم؛‌ این حوزه بسیار جای کار داشته است و ما به هر دلیلی زمان را از دست داده‌ایم.

این جانباز 8 سال جنگ تحمیلی با اشاره به سابقه مسعود ده‌نمکی در موضوعات فرهنگی دفاع مقدس، گفت: اینکه آقای ده‌نمکی به این عرصه ورود پیدا کرده و انرژی گذاشته است جای تقدیر دارد.

رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه آثار ده‌نمکی قابلیت دفاع دارد و اثرگذار بوده است،‌ عنوان کرد: کارهای بسیارخوبی در کارنامه ده‌نمکی به جا مانده است و از این نظر به کارهای او غبطه می‌خورم.

جعفرزاده‌ همچنین به ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به زبان شیوای هنر و ادبیات تاکید کرد و گفت: ای کاش سایر هنرمندان ما نیز که در این بخش دارای استعداد و علاقه هستند، تلاش بیشتری برای ثبت هنرمندانه این موضوعات می‌کردند.

۱۳۹۲/۷/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...