نسخه چاپی

واریز ۲۰۰ هزار تومان به حساب بازنشستگان

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از واریز ششمین مرحله مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات كشوری به حساب بازنشستگان مشمول خبر داد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، اسدالله عباسی با اعلام این خبر گفت: تاکنون 5 مرحله از مطالبات به مبلغ یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واجد شرایط واریز شده است.

وی تصریح کرد: در ششمین مرحله نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده بانک عامل از ساعت 24 امشب مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانکی 651 هزار بازنشسته مشمول واریز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با پرداخت این مرحله از مطالبات، در مجموع تاکنون از تعداد 830 هزار بازنشسته مشمول مطالبات بالغ بر 220 هزار نفر از بازنشستگان کشوری به طور کامل تسویه شده است.

عباسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مسئولان صندوق‌های بازنشستگی در حل مشکلات بازنشستگان و تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: تامین رفاه بازنشستگان و حل مشکلات معیشتی آنها از رویکردهای مهم و مورد توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه است که خوشبختانه اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری کاملا در این جهت انجام شده است.

۱۳۹۲/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...