نسخه چاپی

لزوم بررسی صداقت آمریكایی‌ها در مكالمه تلفنی

دبیركل تشكل جامعه وعاظ ولایی با اشاره به تماس تلفنی "باراك اوباما" به رئیس جمهور كشورمان، گفت: این تماس تلفنی در گسترش روابط ایران و آمریكا تاثیر خواهد داشت اما باید با درایت و تدبیر، صداقت آمریكایی‌ها را در این امر بررسی كرد.

به گزارش نما، "حجت‌الاسلام عباس اميري‌فر" دبيرکل تشکل جامعه وعاظ ولایی، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر اخير "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين دکتر حسن روحاني" به نيويورک، اظهار داشت: اين سفر، دستاوردهاي بسيار خوبي براي کشورمان داشت.

حجت‌الاسلام‌اميري‌فر با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر "نرمش قهرمانانه"، افزود: با حفظ اصول، عزت و حكمت، مذاكرات پرثمر و سخنراني و مصاحبه‌هايي قوي صورت گرفت و در آينده‌اي نزديک آثار و بركات آن، بيشتر مشخص خواهد شد.

دبيرکل تشکل جامعه وعاظ ولایی تصريح کرد: دولت دكتر روحاني شروع خوبي داشت و اميدواريم كه با استفاده از رهنمودهاي مقام‌معظم‌رهبري تا پايان دوره چهار ساله خود، همين سرعت را حفظ کند.

وي با اشاره به تماس تلفني "باراک اوباما" به رئيس جمهور کشورمان، تصريح کرد: اين تماس تلفني در گسترش روابط ايران و آمريكا تاثير خواهد داشت اما بايد با درايت و تدبير، صداقت آمريکايي‌ها را در اين امر بررسي كرد.

دبيرکل تشکل جامعه وعاظ ولایی در پايان با آرزوي موفقيت براي تيم هسته‌اي ايران، خاطرنشان کرد: پيش از مذاکره، بايد اهداف آمريکا مورد بررسي قرار گرفته و از پذيرش حق هسته‌اي ايران توسط آنان اطمينان حاصل کرد.

۱۳۹۲/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...