نسخه چاپی

در آينده نزديك

پرتال جامع سازمان بسیج اساتید كشور راه اندازی می شود

به زودی پرتال جامع سازمان بسیج اساتید كشور راه اندازی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، طرح پرتال جامع سازمان بسیج اساتید کشور زیرنظر مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بسیج اساتید دکتریونس فروزان در مرحله مطالعاتی و ارزیابی است و پس از آسیب شناسی وضعیت موجود و بازشناسی و ارزیابی دقیق نیازها و ضرورت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف و اتمام فاز مطالعاتی عملیاتی می‌شود.

برهمين اساس سازمان بسیج اساتید کشور با توجه به گستردگی حجم برنامه‌ها و فعالیت‌ها و گستره وسیع استان‌ها در حال حاضر ده‌ها سایت نامتمرکز و پراکنده فعال با گروه مخاطبان محدود دارد که قطعا ایجاد پرتال جامع مبتنی بر مقتضات حاضر سازمان و پیش بینی بانک‌های اطلاعاتی و آرشیو در زمینه‌های مختلف این پرتال را به رسانه‌ای مهم و راهبردی تبدیل می‌کند.

اين خبر مي‌افزايد: برای ایجاد پرتال جامع سازمان بسیج اساتید، پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید کشور، کلیه سایت مرتبط با سازمان، سایت های استانی، سایت معاونت ها و مدیریت ها، سایت اخبار عمومی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی، گالری تصاویر، آرشیو فیلم، فضایی برای معرفی انتشارات و تالیفات، حلقه‌های علمی و سایت‌های مقطعی، موضوعی و پروژه ها و ... تحت پوشش قرار می گیرند.

۱۳۹۲/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...