نسخه چاپی

خطرناك ترین زن جهان كیست؟

پس از كشته شدن جرمی، سامانتا با یك متخصص در زمینه مواد منفجره به نام "حبیب صالح الغنی" كه اسم مستعار "اسامه" را برگزیده ازدواج كرد.

به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، پس از درخواست مقامات کنیایی، پلیس بین ‌الملل (اینترپل) حکم دستگیری "سامانتا لوتویت" معروف "به بیوه سفید" را صادر کرده است.

گروه افراطی و تندروی "شباب سومالی" در بیانیه ای حمله به بازار تجاری در نایروبی پایتخت کنیا را بر عهده گرفته و گفته است که این عملیات در واکنش به دخالت نظامی ارتش کنیا در سومالی صورت گرفت.

در بیانیه اینترپل آمده: "لوتویت" 29 ساله که نام مستعار "نتالی ویب" بر خود قرار داده از سوی مقامات کنیا به اتهام در اختیار داشتن مواد منفجره و همچنین توطئه برای ارتکاب اعمال جنایتکارانه در دسامبر سال 2011 تحت تعقیب است.

در همین حال "رونالد نوبل" دبیر کل پلیس بین الملل (اینترپل) اعلام کرد که مقامات کنیا، 190 عضو "اینترپل" را نسبت به خطرناک بودن خانم "لوتویت" و ضرورت دستگیری وی آگاه کرده است.

گفتنی است پلیس بین الملل (اینترپل) بر روی سایت خود مشخصات "سامانتا لوتویت" و چند عکس از وی همراه با حجاب و بدون آن را منتشر کرده است.

شایان ذکر است "لوتویت" از زمان بمبگذاری انتحاری 7 ژوییه سال 2005 در لندن، نیروهای امنیتی، افکار عمومی و رسانه های بریتانیا را به خود جلب کرد. وی همسر "جرمی لیندسی" یکی از بمبگذاران آن عملیات انتحاری بوده است.

"سامانتا" در سال 2002 از طریق چت با جرمی آشنا شد و اینک دو فرزند از او دارد. پس از کشته شدن جرمی، سامانتا با یک متخصص در زمینه مواد منفجره به نام "حبیب صالح الغنی" که اسم مستعار "اسامه" را برگزیده ازدواج کرد.

وی در سال 2009 برای زندگی کردن با او به کنیا رفت و صاحب فرزند سوم خود از او شد. تماس های معمولی وی با خانواده اش در بریتانیا تا سال 2011 ادامه داشت اما پس آن زندگی کاملا مخفی خود را آغاز کرد و با آنها کاملا قطع رابطه کرد.



۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...