نسخه چاپی

داودنژاد: گوگوش را به مراسم سینه زنی بردم، هیچ مشكلی پیش نیامد،

گوگوش باید برای صحنه هایی ازاین فیلم به مراسم سینه زنی در بهارستان می رفت و و بعضی می گفتند با حضور گوگوش ممكن است به او صدمه بزنند...

به گزارش نما، علیرضا داوودنژاد دوسال پيش وزمان اكران فیلم مرهم شب گذشته میزبان شبکه جهانی جام جم بود.


دراين برنامه بخش هايي از تعدادي از فيلمهاي قديمي داوودن‍ژاد مثل نازنين و خانه عنكبوت به همراه فيلمهايي چون نياز و مرهم نشان داده شد .

داوودن‍ژاد دراين برنامه با اشاره به اينكه فيلم نازنين با بازی گوگوش را در۲۱سالگي ساخته عنوان كرد که از همان ابتداي فيلمسازي اش برای دكوپا‍ژ، قاب بندي و شخصيت پردازي اهميت بسياري قائل بوده است .

داوود ن‍ژاد درادامه به ساخت فيلم نازنين اشاره كرد. موضوع فيلم نازنين درباره زن وشوهري است كه مي خواهند فرزند خودرا سقط كنند و در مسيرشان از يك مراسم سينه زني مي گذرند ودر آنجا برخوردها وگفت وگوهايي پيش مي آيد. داوود ن‍ژاد در ادامه با اشاره به مشكلات حضور گوگوش دراين فيلم مي گويد: گوگوش بايد براي صحنه هايي ازاين فيلم به مراسم سينه زني در بهارستان مي رفت و و بعضي مي گفتند با حضور گوگوش ممكن است به او صدمه بزنند. گوگوش نظر من را پرسيد ومن گفتم هيچ مشكلي پیش نخواهد آمد و همينطور هم شد وقتي گوگوش به آنجا رفت نه درگيري شد ونه مسئله اي به وجود آمد و حتي گوگوش درمراسم شركت كرد اشك ريخت.

منبع:سینماخبر

۱۳۹۲/۷/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...