نسخه چاپی

ضرورت تلاش قوا جهت تحقق حماسه اقتصادی/ اقتصاد مقاومتی باید نهادینه شود

عکس خبري -ضرورت تلاش قوا جهت تحقق حماسه اقتصادي/ اقتصاد مقاومتي بايد نهادينه شود

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به سپری شدن نیمی از سال، دولت، مجلس و بخش خصوصی تنها در تحقق حماسه سیاسی تلاش كرده و هنوز اقدامات لازم در جهت تحقق حماسه اقتصادی صورت نگرفته است.

به گزارش نما، "حميدرضا ترقي"، عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملكرد قوا در تحقق "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با توجه به سپري شدن نيمي از سال، دولت، مجلس و بخش خصوصي تنها در تحقق حماسه سياسي تلاش كرده و هنوز اقدامات لازم در جهت تحقق حماسه اقتصادي صورت نگرفته است.

وي با اشاره به هدايت‌هاي مقام معظم رهبري در جهت تحقق حماسه اقتصادي، تصريح كرد: با جهش در توليد داخلي، رونق كسب و كار ايجاد كرده و با تلاش در جهت حل معزل بيكاري و كاهش گراني و تورم، در جهت نهادينه كردن اقتصاد مقاومتي در جامعه و رسيدن وضعيت اقتصادي به سطح قابل قبول در منطقه، موثر باشيم.

وي ادامه داد: به طور كلي رسيدن به وضعيت مناسب اقتصادي، نيازمند تلاش و همكاري همه مسئولين است.

عضو حزب موتلفه اسلامي در پايان با اشاره به اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي حزب متبوعش براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي، خاطر نشان كرد: تاكنون تمام برنامه‌ريزي‌ها جهت اصلاح ساختار و برنامه‌هاي داخلي حزب بوده و هنوز برنامه‌ريزي براي انتخابات آتي مجلس در دستور كار قرار نگرفته است.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...