نسخه چاپی

آمریكا باید رویه ۳۴ ساله‌اش را در خصومت‌ورزی همه‌جانبه علیه ایران تغییر دهد

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان اولین مطالبه مردم ایران از آمریكایی‌ها را این دانست كه دست از خصومت خود در ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی با انقلاب اسلامی بردارند.

به گزارش نما، محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، اولین مطالبه مردم از آمریکا این دانست که آنها دست از دشمنی، ستیزه‌جویی و خشونت چند ده ساله بردارند و در همین زمینه اظهارداشت: تداوم خصومت‌های آمریکا با ایران طوری بوده که به یک رویه در سیاست خارجی آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب به نوعی دیگر با مردم خصومت داشتند و از رژیم حمایت می‌کردند تا منافع اقتصادی خود را ببرند و منافع نظامی و سیاسی را در منطقه از رژیم به عنوان ژاندارم منطقه پیش ببرند.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان تصریح کرد: بعد از انقلاب آمریکایی‌ها چون ژاندارم خود را در منطقه از دست دادند، با اصل، هویت و دستاوردهای انقلاب به هر شکل ممکن در ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی مخالفت کردند و هر کاری را که از دستشان بر می‌آمد انجام می‌دادند تا انقلاب را حذف کنند و از بین ببرند.

کوهکن خاطرنشان کرد: یکی از دلایل بدبینی خیلی از مردم و خوش‌بین نبودن آنها به قول‌ها و صحبت‌های آمریکایی‌ها به این علت است که این خصومت‌ها تبدیل به ذات آمریکا شده و ماهیت حکومت در آمریکا با انقلاب اسلامی به خصومت می‌پردازند و آنها اگر این ماهیت را کنار بگذارند و واقعیتی را به نام جمهوری اسلامی با تمام مشخصاتی که انقلاب تعیین می‌کند بپذیرند، در آن صورت تازه به اول خط می‌آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وقتی از خصومت‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی با انقلاب صحبت می‌کنیم، شامل انواع تحریم‌ها و دارایی‌های بلوکه شده، حمایت از تروریست‌ها و منافقین می‌شود و اینکه هر موقع مطلب و قطعنامه‌ای علیه ایران باشد، آمریکا سردمدار آن است.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان افزود: در بخش اقتصادی نیز همینطور بوده است. به طور مثال در زمان دموکرات‌ها قانون داماتو را تصویب کردند و انواع و اقسام تحریم‌ها را علیه ما طرح‌ریزی کردند. لذا تغییر رویه آمریکایی‌ها بدین معناست که یکی‌یکی مسیر اشتباهی را که رفته‌اند برگردند و اصلاح کنند و این مورد صرفا به حرف زدن ختم نشود.

کوهکن خاطرنشان کرد: اصل این است که آمریکایی‌ها ایران را به عنوان یک قدرت که تحت هیچ عنوان زیربار حرف غیرمنطقی و زور نمی‌رود، بپذیرند و بدانند که جمهوری اسلامی چیزی غیر از حق خود را نمی‌خواهد و چیز دیگری را نمی‌توان به آن تحمیل کرد و در واقع همه مطالبات ما در بخش‌های مختلف در این جمله خلاصه می‌شود.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...