نسخه چاپی

جنجالی ترین سیدجلال تاریخ!

مدافع قرمزها چند وقتی است، به سبك جدیدی كه برای وی بی سابقه است خبرسازی می كند.

به گزارش نما سید جلال حسینی همیشه به عنوان یکی از آرام‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال کشورمان شناخته می‌شد. او که سال‌ها بازی دور از جنجال را در تیم‌هایی همچون سپاهان و سایپا پشت سر گذاشته بود، از زمان حضورش در پرسپولیس بیشتر در سطح رسانه‌ها آفتابی می‌شود و عجیب اینکه مصاحبه‌های پر سروصداتری هم از او به گوش می‌رسد.


سید جلال که فصل گذشته با حمایت از علی کریمی در مقابل ژوزه خبرساز شد، امسال هم کم گفتگوی پرتیتر نداشته است. او در حاشیه بازی با مس کرمان و طرح مسایل مربوط به بازی جوانمردانه به شدت از تصمیم هم‌تیمی‌هایش دفاع کرد و گفت که هیچگاه به فیرپلی در شیوه کنونی‌اش معتقد نبوده است.


حسینی بعدتر و پس از بازی با سپاهان هم چند مصاحبه بسیار تند با مضامینی جدی و کم‌سابقه علیه کرانچار انجام داد؛ طوری که ابتدا از وی خواست سکوت کند و سپس مدعی شد در روزهای افتخارآفرینی دایی، زلاتکو مشغول خوش‌گذرانی‌اش بوده است.

اینکه آیا مقصود حسینی از خوشگذرانی همان "حالت غیرعادی" مورد نظر دایی است یا نه چندان روشن نیست، اما به هر حال کسی که این روزها می‌بینیم، جنجالی‌ترین سید جلال همه این سال‌هاست؛ ستاره‌ای که یا در لباس تیم بزرگ پرسپولیس بیشتر چهره شده و یا تحت تاثیر لقب جدیدش یعنی "با غیرت" به صرافت دفاع جدی‌تر از حقوق تیمش افتاده است.
قانون

۱۳۹۲/۷/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...