نسخه چاپی

برترینهای حوزه طبیعت‌گردی تجلیل شدند

در مراسمی با حضور دكتر محمدعلی نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برترینهای حوزه طبیعت‌گردی تجلیل شدند.

به گزارش نما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، دکتر محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در "همایش گردشگری، اکوتوریسم آبی و تلاش برای حفاظت از آن" که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد از 13 نفر از فعالان حوزه طبیعت‌گردی در کشور تجلیل به‌عمل آورد.
در این همایش که علاوه بر دکتر نجفی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از کارشناسان و مدیران حوزه طبیعت‌گردی نیز حضور داشتند 13 نفر ازفعالان حوزه طبیعت گردی تجلیل شدند.
در این همایش کتایون اشرف در رشته قایقرانی در رودخانه‌های خروشان، فرشید سلمانپور از ورزشهای آبی، سمیه غنی از موسسات آموزشی، عباس اردکانی از فعالان فیلم‌سازی در زمینه آب، مسعود باقرزاده کریمی پژوهشگر تالاب‌ها ، سمیرا زارعی غواص داخل غارها، اسراء مفاخری غارنورد، محسن معارف راهنمای محلی تالاب، راحله فتاحی از جوامع محلی، بهزاد ترکی زاده به عنوان عکاس زیر آب، حمید روحانی از دفاتر خدمات مسافرتی در حوزه طبیعت‌گردی، پرویز بختیاری به عنوان پرنده نگر در تالاب‌ها و نامور عباسیان عکاس طبیعت‌گردی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...