نسخه چاپی

مهدی پاكدل بر سر دو راهی یك انتخاب

مهدی پاكدل به عنوان بازیگر اصلی مینی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به كارگردانی سامان سالور با این پروژه قرارداد بست.این مجموعه روایت زندگی یك خلبان جنگی می پردازد كه در ابتدای جنگ متوجه می شود كه نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یكی را انتخاب كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران: مهدی پاکدل به عنوان بازیگر اصلی مینی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی سامان سالور با این پروژه قرارداد بست.

محمد نشاط تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر روابط عمومی سیمافیلم گفت: علاوه بر پاکدل تا کنون حضور سمیرا حسن پور و بهناز رهنما به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران و عوامل پشت صحنه ادامه دارد.

وی افزود: پیش بینی ما برای آغاز تصویربرداری نیمه دوم آبان ماه است و مدت زمان در نظر گرفته شده برای این مرحله در حدود دوماه و نیم الی سه ماه است.

بنا براین گزارش این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

«پرواز در ارتفاع صفر» در 7 قسمت 40 دقیقه ای تولید می شود .عملیات های ویژه هوایی بخش قابل توجهی از این سریال را به خود اختصاص می دهد و به همین منظور قطعا برنامه ریزی گسترده ای برای این بخش انجام خواهد شد

گفتنی است سامان سالور کارگردانی آثاری چون «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «آمین خواهیم گفت» را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. وی در حوزه دفاع مقدس فیلم «سیزده 59» را کارگردانی کرده است. «پرواز در ارتفاع صفر» را محمد نشاط در گروه سریال های تلویزیونی سیمافیلم تهیه می کند.

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...