نسخه چاپی

طعنه مزدك میرزایی به شبكه سه!

عکس خبري -طعنه مزدک ميرزايي به شبکه سه!

مزدك میرزایی گفت:«در چند روز اخیر بعضی از بازی‌های اروپایی از جمله مسابقات بوندسلیگا از شبكه ورزش پخش می‌شود. البته دریافت تصاویر تا حدودی سخت است ولی امیدوارم این شبكه همه گیر شود تا دیگر مجبور نباشیم سریال ببینیم. احتمال دارد كه رفته رفته پخش تمامی بازی‌ها توسط شبكه ورزش انجام شود و گزارشگرهای فوتبال هم به این شبكه بروند.»


به گزارش نما به نقل از مشرق، مزدك ميرزايي شنبه شب بازي حساس بارسلونا و لوانته را گزارش كرد. نكته جالب در مورد گزارش او، طعنه‌هايي بود كه ميرزايي به ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد زد و در يك صحنه كه به ضرر بارسا پنالتي گرفته شد ميرزايي گفت:« اگر در اين صحنه مورينيو جاي گوارديولا بود به خاطر اينكه به ضرر تيمش پنالتي گرفتند به وسط زمين مي‌آمد.»

ميرزايي در گفت‌وگو با گل، در مورد اين موضوع كه آيا گزارش شما در بازي بارسا و لوانته جانبه‌دارانه نبود مي‌گويد:« من معتقدم كه مورينيو در همه بازي‌ها فقط داد و بيداد مي‌كند و در صحنه پنالتي اول به دليل اين حسي كه داشتم آن حرف را زدم. مورينيو مي‌خواهد اين موضوع را جا بياندازد كه در همه بازي‌ها جو عليه تيم او است. او حتي در اولين دقيقه مسابقه مي‌خواهد بر سر يك اوت جنجال بياندازد. من معتقدم پنالتي لوانته درست نبود چون بوسكتس دستش را جمع كرد تا توپ به صورتش نخورد در ضمن پنالتي بارسا هم درست نبود چون مهاجم بارسا روي بازيكن حريف خطا كرد.»

ميرزايي در ادامه حرف‌هايش در خصوص شخصيت و رفتارهاي گوارديولا و مورينيو حرف مي‌زند:« اين دو به هيچ عنوان با يكديگر قابل قياس نيستند و معلوم است كه همه گوارديولا را انتخاب مي‌كنند. مورينيو از لحاظ فني مربي بزرگي است ولي او براي نتيجه گرفتن انسانيت را زير پا مي‌گذارد تا تيمش برنده شود. او فقط داد و بيدا و شلوغ مي‌كند و انتظار دارد كه تمامي سوت‌هاي داور به سود تيمش باشد.»

در ادامه از ميرزايي در خصوص راه اندازي شبكه ورزش و پخش بازي‌هاي اروپايي سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد:«در چند روز اخير بعضي از بازي‌هاي اروپايي از جمله مسابقات بوندسليگا از شبكه ورزش پخش مي‌شود. البته دريافت تصاوير تا حدودي سخت است ولي اميدوارم اين شبكه همه گير شود تا ديگر مجبور نباشيم سريال ببينيم. احتمال دارد كه رفته رفته پخش تمامي بازي‌ها توسط شبكه ورزش انجام شود و گزارشگرهاي فوتبال هم به اين شبكه بروند.»

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...