نسخه چاپی

‌شنبه هفته جاري؛

جلسه مشترك شورای مركزی جام با دبیران استان‌ها

عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین از جلسه مشترك شورای مركزی حزب متبوعش با دبیران استان‌ها خبر داد.

به گزارش نما، "احمد نيک‌فر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاه به جلسه اخير شوراي مرکزي حزب متبوعش گفت: اين جلسه با حضور دکتر برارپور استاد دانشگاه و کارشناس سياسي با موضوع دولت توسعه‌گرا و ويژگي‌هاي آن به خوبي برگزار شد.

وي با بيان اينکه تحليل سفر رئيس‌جمهور به نيويورک از بحث‌هاي کارشناسي جلسه بود، از برگزاري جلسه مشترک شوراي مرکزي اين حزب و دبيران استان‌ها در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

نيک‌فر گفت: براساس پيگيري‌هاي لازم قرار بود از حضور "علاءالدين بروجردي" رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در اين جلسه استفاده شود اما به دليل مسافرت وی شخص ديگري جانشين خواهد شد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين درباره برنامه‌هاي آتي حزب متبوعش در انتخابات مجلس دهم، گفت: دبيرکل حزب ورود به چنين مقوله‌اي را زودهنگام مي‌داند و بنده به عنوان عضوي از حزب معتقدم قبل از هرچيز بايد نحوه حضور به صورت حزب فراگير و يا با نام حزب مشخص شود.

وي با بيان اينکه ساختار جبهه باحزب دارای تفاوت‌هایی است، اضافه کرد: جبهه به لحاظ ساختاری نتوانسته به صورت نظام‌مند عمل کند،‌ چراکه استفاده استان‌ و شهرستان‌ها از اسم جبهه بدون پشتوانه مادي و معنوي کارساز نیست.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينکه شرکت جبهه در انتخابات مجلس به ويژه در حوزه‌هاي تک نماينده موثر نيست، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامي مهندسين و حزب مؤتلفه برندهاي معتبر و شاخصي در کشور هستند، بنابراين بايد با نام و شاخص اصلی خود وارد انتخابات شوند.

پیش از این بسیاری از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی در قالب تدوین برنامه و بازسازی تشکیلاتی به باشگاه خبرنگارن خبر داده بودند و در مقابل برخی دیگر از فعالیت زودهنگام تبلیغات انتخاباتی به انتقاد پرداختند.

گفتنی است اصلاح‌طلبان در صدد تشکیل مثلثی با محوریت(خاتمی، هاشمی و ناطق‌نوری) به منظور حضوری قدرتمند در دهمین دوره از انتخایات مجلس شورای اسلامی که در اسفند سال 1394 برگزار می‌شود، هستند.

شایان ذکر است که بسیاری از گروه‌ها و احزاب سیاسی شناسنامه‌دار به منظور فعالیت سیاسی اعم از انتخابات و یا غیر آن معتقد به تشکیل حزب فراگیر با محوریت (هاشمی، خاتمی و ناطق‌نوری) هستند و تاکنون براساس اخبار منتشره در برخی از رسانه‌ها فعالیت‌هایی در این خصوص صورت گرفته است

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...