نسخه چاپی

داور ایرانی كتك خورد و غش كرد

امیر قمی در كتك كاری در مسابقات سابقه طولانی دارد. او چند سال پیش در قالب تیم تهران هم یك تیم را به تورنمنت چین اعزام كرده بود كه بعد از باخت شاگردش (حسین قمی) به روی تاتامی رفت و همان جا شاگردش را كتك زد! آن اقدام زشت هم در آن زمان سر و صدای زیادی كرد و تیتراژ شروع بسیاری از برنامه‌های ورزشی شد.

یک مربی جودو در اقدامی ناپسند داور این رشته را کتک زد!
به گزارش نما به نقل از ایسنا، امیر رضا قمی، نخستین المپیکی تاریخ جودوی ایران در اقدامی ناپسند و بعد از این که داور رای را به ضرر شاگردش اعلام می‌کند، به داور حمله ور شده و او را کتک می‌زند! او ضمن کتک زدن داور به او فحاشی هم می‌کند.

کمیته انضباطی فدراسیون پس از این درگیری این مربی جودو،‌ قمی را برای یک سال از حضور در تمامی رقابت‌های جودو محروم و یک میلیون تومان جریمه کرد!

امیر قمی در کتک کاری در مسابقات سابقه طولانی دارد. او چند سال پیش در قالب تیم تهران هم یک تیم را به تورنمنت چین اعزام کرده بود که بعد از باخت شاگردش (حسین قمی) به روی تاتامی رفت و همان جا شاگردش را کتک زد! آن اقدام زشت هم در آن زمان سر و صدای زیادی کرد و تیتراژ شروع بسیاری از برنامه‌های ورزشی شد.

قمی دو هفته‌ قبل از کتک زدن این داور، در مسابقات نوجوانان تهران هم به داوران فحاشی کرده و میز داوری را واژگون کرده بود، اما کمیته‌ انضباطی جریمه‌ای برایش در نظر نگرفته بود.

امیر قمی دو سال پیش هم از حضور در میادین جودو محروم شده بود.

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...