نسخه چاپی

حكم ضارب طلبه ناهی از منكر اعلام شد

عکس خبري -حكم ضارب طلبه ناهي از منكر اعلام شد

وكیل مدافع علی خلیلی گفت: ضارب علی خلیلی به ۳ سال حبس و ۳۵ میلیون تومان دیه محكوم شد كه با توجه به اینكه مجازات كمی است به آن اعتراض كردیم.

اسکندری وکیل مدافع علی خلیلی طلبه ناهی از منکر در گفت وگو با فارس با بیان اینکه آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۱۷ اسفند سال گذشته در شعبه ۱۰۳۳ مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد اظهار داشت: قاضی دادگاه «الف.ق» متهم ردیف اول پرونده را به ۳ سال حبس و همچنین پرداخت ۳۵ میلیون تومان دیه محکوم کرده است.

وی با بیان اینکه به رأی صادره اعتراض کرده‌ و خواستار تجدیدنظر در حکم هستیم گفت: تبصره ماده ۲۶۹ برای این نوع جرم، مجازات بالاتری در نظر گرفته است اما قاضی پرونده کم‌ترین مجازات ممکن را برای متهم صادر کرده است.

اسکندری درباره رسیدگی به پرونده بیمارستان‌های متخلف در این پرونده خاطرنشان کرد: پرونده درباره رؤسای بیمارستان‌های متخلف که شکایتی کرده‌ایم همچنان در دادسرای اوین در حال رسیدگی است.

وکیل مدافع علی خلیلی همچنین به صدور احکام جداگانه برای دیگر متهمان این پرونده خبر داد.

مشتاق‌فر مادر علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه به این حکم اعتراض داریم گفت: اعتراض ما به دیه نیست زیرااساس خواسته ما رسیدگی به موضوع دیه نیست بلکه می‌خواهم بدانم آیا مجازات جرم و اقدامی که فرزند من به خاطرش به آن دنیا رفت و برگشت، هنوز هم بسیاری از مشکلاتش برطرف نشده این است؟‌ صدای علی هنوز هم مشکل دارد و از فاصله ۲ متری او، کسی نمی‌تواند صحبت‌هایش را متوجه شود.

وی افزود: قوه‌قضاییه باید پاسخ دهد که چرا این حکم را که هیچ قاطعیتی در آن وجود ندارد و احتمال تکرار جرم را ممکن می‌کند، صادر کرده است.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...