نسخه چاپی

دم‌گرفتگی در حمام، داماد را به كام مرگ برد

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان اعلام كرد: دامادی كه مراسم ازدواج خود را برگزار كرده بود، صبح روز گذشته بر اثر دم‌گرفتگی در حمام جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین ، دکتر حمیدرضا نیک‌نام در گفت‌و گو با خبرنگار ما گفت: ساعت 11 و 18 دقیقه‌ی روز سه‌شنبه 9 مهرماه جاری، فردی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 تماس گرفت و اعلام کرد که یک عروس و داماد بر اثر دم‌گرفتگی در حمام خانه‌ای واقع در منطقه‌ی قائمیه اصفهان، دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند و حال آنان وخیم است.
وی با بیان اینکه متاسفانه این عروس 23 ساله و داماد 24 ساله، دوشنبه شب مراسم جشن ازدواج خود را برگزار کرده بودند، افزود: خانواده‌های این زوج جوان که در انتظار آنها به سر می‌بردند، پس از عدم اطلاع از آن دو، به خانه‌ی عروس و داماد آمده و متوجه می‌شوند که هر دوی آنان در حمام خانه، بر اثر دم‌گرفتگی دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.
دکتر نیک‌نام ادامه داد: خانواده‌ها پس از مشاهده‌ی حادثه، عروس و داماد را به حیاط آورده و با اورژانس 115 تماس می‌گیرند.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه، یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی بر بالین زوج جوان حاضر شد و پس از انتقال آنان به داخل آمبولانس، عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی هر دوی آنها انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این رویداد تلخ، داماد جان خود را از دست داد و تازه عروس پس از 10 دقیقه‌ احیا به زندگی بازگشت و سپس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد.

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...