نسخه چاپی

كشف 20 هزار صفحه اسناد مفقود شده از زیرزمین سازمان تأمین اجتماعی

رییس كمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: پس از روی كار آمدن وزیر جدید كار به او نامه نوشتیم تا اقدامات لازم برای انجام تحقیق و تفحص صورت گیرد وی نیز این موضوع را به حراست وزارتخانه ارجاع داد و ما از طریق آقای فیروزآبادی قائم مقام وزیر توانستیم اسناد را در زیرزمین ساختمان تامین اجتماعی پیدا كنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه کسانی که اسناد مربوط به تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی را پنهان کرده بودند جسارت نابود کردن آن را نیافتند و ما توانستیم این اسناد را پیدا کنیم.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی ادامه داد: پس از کشف اسناد نامه‌ای به دادستان تهران نوشتیم بعد از آغاز پرونده با ما تماس گرفت و تقاضای دیدار کرد.

وی تصریح کرد: روش پیگیری دادستان تهران جای گله دارد چرا که ما از مسئولان قوه قضاییه انتظار داشتیم با توجه به پیگیری‌های قبل پرونده را به جریان می‌انداخت.

محجوب اظهار کرد: ما برای یافتن اسناد سه نوبت با کسانی که فکر می‌کردیم اسناد در اختیار آنهاست ملاقات داشتیم ولی در نهایت ناامید شدیم و نتوانستیم نتیجه به دست آوریم.

نماینده مجلس ادامه داد: پس از روی کار آمدن وزیر جدید کار به او نامه نوشتیم تا اقدامات لازم برای انجام تحقیق و تفحص صورت گیرد وی نیز این موضوع را به حراست وزارتخانه ارجاع داد و ما از طریق آقای فیروزآبادی قائم مقام وزیر توانستیم اسناد را در زیرزمین ساختمان تامین اجتماعی پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه نیمه دوم ماه جاری نوشتن گزارش را آغاز خواهیم کرد اضافه کرد: 15 آبان گزارش کامل هیات تحقیق و تفحص را به مجلس ارائه خواهیم داد و تاکنون 3 هزار برگ شکایت، دادخواست و سند تخلف برای هیات تحقیق و تفحص ارسال شده است و ما توانسته‌ایم به تعدادی از آنها رسیدگی کنیم، بقیه آنها نیز در مدت زمان باقی‌مانده بررسی می‌شوند.

محجوب با تاکید بر اینکه، تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی پرحاشیه‌ترین و مسئله‌دارترین تحقیق و تفحص است، گفت: این تحقیق و تفحص نوعی از تحقیق و تفحص است که تاکنون مجلس به خود ندیده است. ما ناگزیریم در عرض مدت نیم ساعت گزارش تحقیق و تفحص را در مجلس ارایه دهیم از این‌رو گزارش کامل شاید ده‌ها هزار زمینه داشته باشد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص تصریح کرد: از مجلس می‌خواهیم اجازه انتشار اسناد مربوط به تحقیق و تفحص را پس از ارایه گزارش هیات در صحن علنی را بدهد. از این‌رو به همه کسانی که به هر وجهی مبالغی را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده‌اند و به آن بدهکارند هشدار می‌دهیم تا اسناد خود را ارائه دهند چرا اگر هر کسی برای جبران اشتباه خود قدمی بردارد مقدمه‌ای برای کم شدن مجازات است.

۱۳۹۲/۷/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...